אסף

רהיטים מעוצבים – טרנדים חדשים לשנת 2022

רהיטים מעוצבים – טרנדים חדשים לשנת 2022

כמה כיף זה להתחיל שנה חדשה בעולם העיצוב הכל מתחדש, הכל חדש ואפילו מרגש. כל חברה ממהרת ומתקבצת על מנת לפתוח את השנה עם העיצוב החדש והייחודי ביותר לשנה החדשה וזה שישים אותה על המפה ואלי אולי יהפוך לטרנד הבא. ובכן, השנה, לא מעט חברות הצליחו לעשות זאת וכולן יחדיו ואף לחוד, חותרות להיות חלק מהטרנד התורן לשנת 2020- שהוא רהיטים מעוצבים.

רבות כבר נאמר ודובר על הרהיטים המעוצבים אך כשהשנה החדשה מפציעה עם שולחנות דקים מיוחדים וייחודיים, שולחן סלוני שהופך לשולחן אוכל או קונסולה קטנה שנפתחת לפינת אוכל ענקית ואפילו שולחן סלוני שהופך לשולחן עבודה וכולל תאי אחסון אשר לוקחים את הבלגן וזורקים אותו מהחלון, כאן צריך לעצור ולהתעכב על מנת ליהנות ולהעריך את אותה טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת ומייצרת מראה מיוחד וזוהר לפריטי הריהוט השונים ואין זה משנה באם מדובר על שולחנות דקים או שימוש בחומרים שונים כגון קטיפה.

רהיטים מעוצבים – מדוע כדאי?

כל חלל זקוק לרהיטים ואם מדובר על בית או דירה בה חיים אנשים, הרי שישנו צורך ואף הכרח לכל פריטי הריהוט הנדרשים. בעבר, כאשר חשבנו על רכישת רהיטים, ובמיוחד אם אין אנו עוסקים בתחום העיצוב או תחום קרוב אליו, רצינו לרכוש את הרהיט הנדרש לנו וחשבנו עליו כרהיט לכל דבר ועניין. משמעות הרהיט הייתה תפקידו בסופו של דבר ולכן לא חישבנו אותו בתוך העיצוב אלא רק רצינו שיתאים פחות או יותר.

כיום, כאשר טרנד הרהיטים המעוצבים קיים ואפשר לומר “שולט” בחיינו, כל אחד ואחת מאיתנו כבר לא חושב על שולחן הסלון כשולחן סלון ותו לא אלא כאלמנט השייך לעיצוב ואף מגדיר אותו. וכך, בשנת 2020, אנחנו עדים לכל העיצובים המדהימים מוצעים לנו והצורך לרכוש “רק” סלון נעלם כלא היה והוחלף בצורך לרכוש שולחן סלון מעוצב וכזה שרק יגביר וימשוך את תשומת הלב אליו.

נכון לתקופות השנה אם אנחנו מדברים על תקופת החורף או תקופת הקיץ, שידרוג הטרנד העיצובי של החלל בשילוב ספות מעוצבות של חברת אסף ריהוט ניתן לראות גם עיצובים חדשים שמשלימים את קונספט והאווירה הכללית של החדר עם שטיחים מקיר לקיר, את הסגנון היוקרתי הזה נוכל למצוא בבתי יוקרה, מלונות וצימרים.

נכון יהיה להקפיד ולנקות את הספות והשטיחים ע”י חברה שמתמחה בתחום ניקוי שטיחים וניקוי ספות. חשוב להקפיד על חברה מקצועית שיודעת לשמור על המוצרים.

לסיכום, בין אם אתם עומדים לעצב מחדש את הבית לבין אם אתם רוצים לרכוש פריט ריהוט אחד חדש ומיוחד השייך לאותה טכנולוגיה מתקדמת של שנת 2020, המצליחה להעניק מראה מיוחד וזוהר לכל פריט, אנו ממליצים על הפריטים הבאים: שולחנות דקים, שולחן סלוני שהופך לשולחן אוכל, שולחן סלוני שהופך לשולחן עבודה וכולל תאי איחסון, קונסולה קטנה שנפתחת לפינת אוכל ענקית ועוד אחרים.

אך זכרו, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מה הוא הקו העיצובי שאתם רוצים להנחיל וזה שישרור באותו חלל שאתם מעצבים. אם אתם מרגישים שזה גדול עליכם או שאתם מעט חוששים מכך, תמיד תוכלו להסתייע באנשי המקצוע הנמצאים לרשותכם בחנויות או בעזרת מעצב פנים אותו תשכרו לטובת מטרה זו. אנחנו כבר מחכים לראות מה יהיה בשנת 2010, בהצלחה!

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן