אסף

מיטות מעץ מלא

ניתן להזמין חדרי שינה בעץ מלא במסגרת הזמנה מיוחדת.

אנחנו בחברת אסף רהיטי איכות מתמחים בייצור ושיווק של רהיטים מכל הסוגים ובכלל זה גם מיטות מעץ מלא. אתם מוזמנים להתייעץ עם הנציגים שלנו וביחד אתם למצוא את המיטה המושלמת עבורכם ועבור הצרכים והדרישות שלכם, כמו גם המיטה שתמצא חן בעיניכם ותתאים את העיצוב לטעם שלכם.

מיטות העשויות מעץ מלא הן המיטות אשר נחשבות עמידות ואיכותיות. לעץ המלא יש תכונות רבות המתאימות לרהיטים ובכללן מיטות מעץ מלא, כמו גם פריטי ריהוט אחרים העשויים מעץ מלא נחשבים לחזקים, עמידים, מסיביים מאד ולכאלה שיחזיקו מעמד זמן רב, אפילו שנים רבות מבלי שייגרם להם נזק כלשהו או שהם ייפגמו, ייפגעו או שיכתים אותם חומר מסוים.

לקטלוג חדרי שינה מעוצבים

למיטות יש תפקיד חשוב מאד בשמירה על הגוף והבריאות של מי שישן בה. המיטה חייבת להיות עמידה, יציבה וחזקה על מנת לשאת בקלות את משקל גופו של כל אדם שאמור לישון או לשבת עליה כדי שהוא יוכל לשכב עליה בנוחות ולשקוע בשינה טובה, עמוקה ובריאה. מיטות מעץ מלא נחשבות למבוקשות מאד מפני שאנשים רבים מבינים את החשיבות של שינה ערבה לכלל מערכות הגוף – שינה שיש בה כדי לספק לגוף את המנוחה שלה הוא זקוק ולטעינת המצברים במהלך הלילה לקראת יום המחרת.

מיטות מעץ מלא – מה מיוחד?

כיום ניתן להשיג מיטות העשויות משלל חומרי גלם או משילוב של כמה חומרי גלם שונים. ישנן גם לא מעט מיטות או רהיטים המיוצרים מתערובת של עץ מלא עם חומר סינתטי אחר. כאמור, מיטות מעץ מלא נחשבות לאיכותיות וניתן להזמינן בחברתנו במסגרת הזמנה מיוחדת.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן