אסף

חדרי שינה מעץ מלא

הרהיטים המיוצרים בחברת אסף רהיטי איכות הם עמידים, איכותיים ובעלי כושר עמידות גבוה במיוחד. אנו מאמינים שרהיטים כמו אלה המרכיבים את חדר השינה צריכים להחזיק מעמד למשך זמן רב ביותר ולכן מציעים ריהוט העשוי מחומרי גלם מעולים ולא פחות. אצלנו תוכלו להתרשם ממבחר גדול של חדרי שינה ובהזמנה מיוחדת ניתן גם לייצר חדרי שינה מעץ מלא. אין ספק שתמצאו את חדר השינה שמתאים לכם ולטעם האישי שלכם בדיוק.

חדרי שינה מעץ מלא הם בחירה נכונה ביותר עבור כל מי שמעוניין בחדר שינה חדש. כאשר מחליטים לבחור חדר שינה מעץ מלא עושים זאת על סמך הידיעה שלעץ המלא ישנן תכונות מעולות אשר בזכותן חדר השינה כולו יהיה חזק, עמיד וכמובן יחזיק מעמד כמה שיותר זמן. אנשים שכבר רכשו חדרי שינה מעץ מלא יכולים להעיד שאין בכלל ספק שחדרי שינה אלה הם האיכותיים ביותר ואין צורך להחליף אותם גם אחרי שנים רבות של שימוש.
חדרי השינה העשויים מעץ מלא נחשבים לחזקים, מסיביים ולכן לעמידים מאד. הם לא נשרטים בקלות, לא נפגמים והם עמידים בפני כתמים או נוזלים. כיום ניתן להשיג חדרי שינה העשויים מעץ מלא במבחר דוגמאות ודגמים ואפילו בצבעים שונים של העץ. כך ניתן ממש להגיע למצב של חדר שינה שכמעט מעוצב על פי הזמנה אישית וכל זוג יכול לבחור כך בדיוק את חדר השינה המתאים לו באופן מושלם.

מה חשוב לדעת על חדר שינה מעץ מלא?

כאשר קונים ריהוט לחדר השינה הוא כולל בדרך כלל בסיס למיטה זוגית, שתי שידות לילה, שידה נוספת לאחסון חפצים או פריטים שונים, מראה ולעיתים קרובות גם ארון קיר לאחסון בגדים. כמובן שכל פריטי הריהוט יהיו תואמים זה לזה מבחינת הדגם וגוון העץ וכך יתקבל חדר השינה שהכי מתאים לכל זוג ולכל לקוח. אין טעם להזמין פריטי ריהוט שלא יהיה בהם שימוש או לבחור מתוך חדרי שינה מעץ מלא אם מעוניינים ברהיטים אחרים שכלל לא עשויים מעץ.

לקטלוג חדרי שינה מעוצבים לחץ כאן!

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן