אסף

פרמטרים שיש לבחון בבחירת סלון

פרמטרים שיש לבחון בבחירת סלון

קנייה של סלון היא קנייה שכיף מאד לבצע מפני שמדובר בחדר בעל חשיבות רבה בבית. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של סלונים המבוססים על תכונות או מאפיינים שונים וכאשר מגדירים ומבינים מראש מה בדיוק מחפשים קל יותר להיות ממוקדים ולבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר. על מנת שלא להעמיס יתר על המידה ולחפש בדיוק את מה שמתאים, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים, לנתח אותם מראש וכך להתחיל בצמצום האפשרויות.

להלן כמה פרמטרים שכדאי לחשוב עליהם, לבדוק את מידת הרלוונטיות שלהם וכך להחליט האם הסלון החדש צריך להיות עם תכונות מסוימות או שלא:

• גודל הסלון – אמנם כיום ישנן כמה מידות הנחשבות לסטנדרטיות בעולם הסלונים אך אין זה אומר שחובה להיצמד אליהן. אפשר גם לבחור מידות מיוחדות המתאימות למידות החלל בבית.

• סוג הריפוד – לכל סוג בד יש את המאפיינים שלו הקשורים בעמידות הסלון ובמראה שלו. ישנם סוגי בדים או אריגים עמידים יותר מאחרים, יש כאלה שאינם סופגים נוזלים או כתמים ויש כאלה שניתן לנקות בקלות. סוג הריפוד גם משפיע על המראה של הסלון. סלוני עור או בד נראים שונה זה מזה.

• גובה הרגליים – ישנם אנשים המעדיפים שהסלון יהיה ממוקם ישירות על הרצפה ללא רווח ויש כאלה המעדיפים שתהיינה לסלון רגליים גבוהות על מנת שאפשר יהיה לנקות מתחת לספה. גם זה פרמטר שצריך לחשוב עליו.

• תקציב – כמו בכל תחום צריכה – גם בעולם הסלונים אין גבול למחיר הסלון. יש סלונים שעולים מאות שקלים ויש כאלה מיוחדים ומעוצבים, המיובאים במיוחד מחוץ לארץ ויכולים לעלות אלפי או אפילו עשרות אלפי שקלים. חשוב להגדיר מראש מה התקציב שמעמידים לטובת הרכישה של הסלון החדש.

• עיצוב – לכל אדם יש את הטעם האישי שלו. כיום ניתן למצוא סלונים במגוון עצום של דגמים ודוגמאות ואין ספק שכל אדם יכול למצוא את הדגם שהכי מוצא חן בעיניו, תואם להעדפות שלו, לעיצוב הכולל של הסלון כולו ושאר חלקי הבית וכמובן שניתן לשלב כמה עיצובים בין הספות או אלמנטים נוספים שיהיו בסלון.

להתרשמות ממגוון הסלונים המעוצבים לחצו כאן>>>

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן