אסף

עיצוב פינות אוכל מיוחדות

עיצוב פינות אוכל מיוחדות

היא מאפשרת לנו לארח בני משפחה וחברים בנוחות, לשבת לקרוא ספר או עיתון בכיף, לסעוד ארוחות בוקר צהריים וערב, היא משלימה את הלוק של הסלון והיא כמובן פינת האוכל החמימה המאפשרת לנו הרבה יותר מעוד שולחן פשוט בחלל הסלון. בחירת פינות אוכל בעידן המודרני היא איננה בחירה קלה, הרי עליה להתאים בקפידה לחלל הסלון. כיוון שלרוב הם נמצאים באותו חלל, עליה להיות מרווחת ונעימה ולאפשר לנו לסעוד בנוחות עם בני משפחה וחברים ארוחות שישי או חג. בשל החשיבות הרבה של פינת האוכל ותרומה לאווירה הכללית בבית ובשעת האוכל, על דיירי הבית להכיר את הטרנדים החדשניים בתחום ולעצב בצורה נכונה פינת אוכל מיוחדת שתשמש את המטרה.

הכירו את הטרנדים בתחום עיצוב פינות האוכל

עיצוב פינת אוכל עגולה – שולחן עגול וסביבו כיסאות הוא ללא ספק אחד הטרנדים החדשניים בתחום המאפשרים לכל מי שמעוניין לשבת בצורה נוחה ואינטימית עם בני המשפחה וליהנות מכל היתרונות שפינה זו מציעה עבור מי שרוכש אותה. זמן האיכות סביב השולחן יוצרת הרמוניה משפחתית. כיום ניתן למצוא פינות אוכל עגולות שניתנות לפתיחה בקוטרים שונים, כך שנותר לכם רק לבחור את סוג החומר, את הגימורים והעיצובים וליהנות מפינת אוכל בעיצוב ייחודי שתקנה שיק לחלל הסלון.

עיצוב פינת אוכל סקנדינבית – המראה הסקנדינבי כבש את עולם הריהוט לבית בשל יופיו המיוחד. רבים קוראים לרהיטים סקנדינבים רהיטי “עכביש” כיוון שרגלי השולחן או הכיסאות מעוצבים בצורה אלכסונית  עם איקסים שחורים ממתכת לרוב, המדמים צורת קורי עכביש. הפלטות של השולחן יכולות להיות עגולות או אליפטיות ומקנות מראה שיקי ומיוחד המתאים לעיצובים המודרניים.

עיצוב פינת אוכל יוקרתית המשולבת עם זכוכית – חומר הזכוכית מקנה לחלל מראה דקורטיבי יוקרתי ולכן בעלי בית המעוניינים לקבל מראה יוקרתי, משלבים את חומר הזכוכית בחלל בסוגים שונים של ריהוט. פינת אוכל מזכוכית תהיה עם זכוכית עבה במיוחד ליציבות השולחן.

אם כך, נראה כי יש לא מעט סוגי פינות אוכל בעיצוב מיוחד, כך שנותר לכם רק להחליט איזה עיצוב הכי מתאים לכם ולמשפחה וליהנות מהמרה החדש ומזמן האיכות סביב שולחן האוכל.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן