אסף

עיצוב מיטה רומנטית

עיצוב מיטה רומנטית

מיטה רומנטית היא כזאת המשלבת נראות מזמינה עם עיצוב קלאסי המשפיע על ההרגשה הכללית של בני הזוג. המיטה בחדר השינה היא אלמנט מרכזי שיכול להשפיע רבות על החלל העיצובי ולכן ישנה משמעות רבה בבחירת המיטה כדי לקבל חדר שינה רומנטי ופרקטי. מובן שמלבד בחירה נכונה של המיטה, יש צורך לדאוג לכל האלמנטים סביב כדי שיקנו במה למיטה ויאפשרו לקבל תוצר סופי מושלם כמו – וילונות בעיצוב רומנטי, שידות תואמות לצידי המיטה, תאורה בהירה ורכה, גופי תאורה בעיצוב קלאסי, הוספת שטיחים למראה חמים, הדבקת טפטים מיוחדים או מדבקות קיר מעודנות וכמובן שילוב של אביזרי נוי שיעצימו את נראות החלל.

המאפיינים העיקריים של מיטה רומנטית

מיטה רומנטית היא מיטה שכבר ממבט ראשון היא מזמינה להשתרע עליה עם בן הזוג וכזאת שלא תרצו לקום ממנה, אבל זה כבר סיפור אחר. למיטות רומנטיות ניתן לשלב מגוון אלמנטים שיעשירו אותן, כמו – הילה לבנה הנופלת מהתקרה, ראש מיטב דקורטיבי, רגליים עדינות לא מגושמות, גימורים סולידיים, גוונים בהירים ורכים וכמובן פריסה של מצעים עדינים שיקנו למיטה שיק רומנטי. לצד כל אלה, על המיטה להיות מעוצבת בטוב טעם, עם דגש על שילוב אלמנטים עיצוביים רכים המאפיינים את המראה הרומנטי כמו – ראש מיטה מעוצב בשיק מסוים עם אלמנטים המדמים תחרה עדינה, שילוב של פרזולים מיוחדים ממתכת צבועה ועוד מיני רבים שיקנו שיק לחלל.

כריות נוי ואלמנטים עיצוביים מפוזרים בחלל למראה מושלם

נכון שהמיטה היא האלמנט הדומיננטי בחלל ולבחירתה יש משמעו רבה על נראות החלל, אולם יש צורך לזכור כי שילוב של פרטי נוי יוכלו לעדן את המראה ולהקנות לחדר השינה מראה נחשק ומזמין. האלמנטים העיצוביים ופרטי הנוי חייבים להיבחר בקפידה, ממש לפרטי פרטים על מנת שלא יהוו עומס על החלל ומצד שני יקנו לו את השיק הנדרש בצורה ממוקדת. האלמנטים העיצוביים יכולים להיות כריות נוי מעוצבות, מנורות לילה חושניות, וילונות רכים להצללה מיטבית, שידות דקורטיביות לצידי המיטה, מצעים עדינים ועוד.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן