אסף

סלון רך או סלון קשיח – מה לבחור

סלון רך או סלון קשיח – מה לבחור

כאשר מחליטים לעצב סלון חדש יש לא מעט פרמטרים לבחון ולבדוק. לכל אדם יש את הטעם האישי שלו ואת ההעדפות שהוא יעדיף בעת בחירת הסלון וקשה מאד, עד בלתי אפשרי, למצוא שני אנשים אקראיים שיבחרו בדיוק את אותו הסלון על סמך אותם הפרמטרים בדיוק. אחת התכונות של סלון היא דרגת הקושי או הרכות של הספות ומדובר בפרמטר שחשוב מאד לתת עליו את הדעת ולא להקל ראש בבחינה שלו, שכן הוא מהווה תכונת מפתח בבחירת עיצוב הסלון.

לכל אחת מהתכונות – סלון רך או קשיח – יש את המאפיינים שלה. עבור כל אדם בנפרד יהווה מאפיינים אלה יתרונות או חסרונות. למשל, אנשים אשר סובלים מכאבי גב עלולים שלא לשבת בנוחות מלאה על ספות רכות. הם יחושו כאילו הם שוקעים ולא יהיה להם נוח שהספה לא תיתן להם את ההתנגדות הדרושה להם. בנוסף לכך, מי שיושב על ספה רכה עלול שלא לשבת בתנוחה יציבה ונוחה אם ינסה להישען אחורנית אל המשענת או על הכריות.

סלון רך או קשיח?

סלון קשיח, כשמו כן הוא – מאופיין בדרגת קושי גבוהה יותר. הספוג שממנו עשוי המושב צפוף הרבה יותר ויש בו הרבה פחות נקבוביות אוויר. יש אנשים שמוצאים בקושי זה נוחות רבה יותר ונוח להם הרבה יותר לשבת על הספות הקשיחות. במקרים רבים הסלונים הקשיחים נשארים עמידים למשך פרק זמן ארוך יותר אך אין כאן קביעה גורפת ולא תמיד יש לכך השפעה על הסלון עצמו. כאשר אנשים בוחרים בסלון קשיח הם מעדיפים לחוש שהם יושבים על מושב הדומה לתחושה של ישיבה עליו לתחושה של ישיבה על כיסא, מאשר לחוש ברכות של הספה.

לשאלה באיזה עיצוב סלון עדיף לבחור אין תשובה חד משמעית, שכן לכל אדם יש את ההעדפות האישיות שלו ולא ניתן להשליך בין הטעם האישי והנוחות של האחד לאלה של אדם אחר.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן