אסף

סלון בהתאמה אישית

סלון בהתאמה אישית

כשאומרים התאמה אישית למה בעצם מתכוונים? להתאמה לחלל הדרוש, כלומר בין אם מדובר על חלל קטן או גדול על הסלון להיות מותאם אליו בקפידה, עליו להיות מותאם לאופי המשפחה ובכלל לכל האלמנטים הנמצאים בחלל הסלון. ניתן לומר כי בחירת סלון הוא ללא ספק אחת המשימות הקשות, הרי יש לא מעט סוגי סלונים, חלקם פינתיים, עם שזלונג וכמובן גם הדגם המסורתי של 2+3 ותוספת כורסא. ההיצע הרב יכול לבלבל מעט את דיירי הבית שבסך הכל רוצים סלון נוח ומעוצב לביתם, אולם עם שימת לב לכמה פרטים מסוימים תוכלו לבצע בחירה נכונה.

אז בואו נראה כיצד בוחרים סלון בהתאמה אישית

אופי דיירי הבית – הסלון חייב להתאים לכמות הנפשות בבית, כך שאם כולם ירצו לשבת יחד על הסלון למפגש משפחתי או כדי לצפות בתכנית טלוויזיה, כולם יישבו עליו בנוחות. כמו כן, על הסלון להיות מותאם מבחינת הריפוד שלו לאופי המשפחה, כך שאם יש ילדים קטנים בבית מומלץ לבחור בסלון מבד דוחה כתמים וכזה שניתן לניקוי בקלות. גם מבחינת גוון הספה, מומלץ לבחור בגוון המתאים לאופי בני המשפחה כך שהן לא יתלכלכו ויהפכו לבלויות תוך זמן קצר.

עור או בד או אולי דמוי עור – רבים מתלבטים אם לבחור סלון מבד או מעור, הרי ישנה משמעות רבה בין השניים. סלון מבד יכול להיות מעולה לבתים בהם יש ילדים קטנים המרבים לשבת על הספה, אולם יש לבחור בבדים כהים ודוחים כתמים. לעומת זאת, לספות עור יש מראה מיוחד קלאסי שלא ניתן לקבל לרוב בסלונים העשויים מבד, ומצד שני עור אינו סופג זיעה ולכן לא תמיד נוח לשבת עליו בימי הקיץ החמים.

עיצוב הסלון – יש לא מעט סוגי עיצובים שיכולים לשנות מקצה לקצה את נראות הספה, כמו למשל – התפר של הריפודים שיכול להוסיף רבות למראה הספות, ידיות דקורטיביות ומעוצבות, משענת גב צפה או מלא כריות המקנות מראה חמים, תוספת ניטים או כפתורי כיווצים, רגלי ניקל מיוחדים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. מבחינת אלמנטים עיצוביים מעין אלו, זה כבר הטעם האישי של המשפחה, אך בבחירת בד הספה, גובהה וגודלה כך שתתאים לישיבה משותפת של כל דיירי הבית- זו כבר החלטה שצריכה להיות מחושבת בהתאם למספר הנפשות במשפחה, לגילאי הילדים ולהרגלים והאופי הכללי של דיירי הבית. לצפייה בעיצובים נוספים כנסו!

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן