אסף

סגנון העיצוב המוביל בתחום הסלונים

סגנון העיצוב המוביל בתחום הסלונים

תחום הסלונים הוא תחום שכל הזמן יש בו שינויים וחידושים, כמו גם פריצות דרך טכנולוגיות הקשורות בדרכי הייצור. בשנים האחרונות ישנו סגנון עיצוב מוביל הנבחר על ידי קונים רבים וזהו הדגם המכונה שזלונג – כיסא ארוך בצרפתית. מדובר בסלון פינתי שאחת מהפאות שלו רחבה יותר, כמעט ברוחב של מיטת יחיד. כך ניתן להישען על כריות הספה במצב מאוזן של שכיבה, להרים את הרגליים על גבי הספה ולא להרגיש צפופים. בנוסף, נוח מאד לישון על דגם שכזה שכן הוא כאמור רחב יותר מספות רגילות.

כנסו לקטלוג עיצוב הסלונים!

הסלונים הפינתיים (עם שזלונג או בלעדיו) תופסים תאוצה וביקוש רב מאד בתקופה האחרונה ולא בכדי. מדובר בסלון די גדול, שכן ניתן לשבת בו גם בפינה המעוגלת – היכן שבדרך כלל אין מושב במידה ומדובר בשתי ספות הממוקמות בסמיכות זו לזו. כך יכולים יותר אנשים לשבת על הספה, מבלי לחוש צפיפות ולכולם יהיה מקום. גם את הסלונים האלה ניתן להזמין בדגמים שונים, צבעים שונים, עיצובים ייחודיים או מידות המתאימות בדיוק ללקוח.

עיצובים בתחום הסלונים

הסלון מהווה את מרכז הבית והמשפחה בדרך כלל. בסלון נפגשים בני המשפחה לשוחח על היום שעבר, לחלוק חוויות או לצפות ביחד בטלוויזיה. בסלון מארחים חברים, שכנים או מכרים וחשוב מאד שיהיה נוח בסלון גם לשבת וגם לשכב. בדרך כלל משלבים בסלון כריות נוי שגם מתאימות מבחינה עיצובית לריפוד הסלון וגם נוח להישען עליהן או להניח עליהן את הראש. כאשר נבחר סלון שמתאים לדרישות ולנוחות של כל בני המשפחה – אין ספק שהוא ישמש אותם נאמנה, הם ישמרו עליו והוא יישמר במשך זמן רב מאד.
סלון פינתי הנבחר תוך התחשבות בשאר האלמנטים של העיצוב בבית ישתלב היטב בבית ובסלון ויהיה חמים ונעים לשהות בו. כאשר מתקבלת התחושה שהסלון מחבק את מי שנמצא בתחומיו אין ספק שהוא יהפוך למקום המשפחתי והנעים ביותר בבית, זה שתמיד ירצו בני המשפחה לשבת בו ביחד, לבלות, לקרוא ספרים או אפילו לשחק משחקים.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן