אסף

לעצב את המשרד הביתי שלכם

לעצב את המשרד הביתי שלכם

אחת המגמות המרכזיות בשוק העבודה, במיוחד בעת הנוכחית, היא המעבר לעבודה מהבית. התפתחות הטכנולוגיה הובילה לשינויים בתרבות העבודה של חברות רבות, ועימם ההבנה כי עבודה מהבית היא לעיתים רבות אופציה פרקטית וכלכלית יותר.

בניגוד לדעה הרווחת, עבודה מהבית היא לא רק פריבילגיה השמורה לבעלי מקצועות מודרניים כגון עורכי וידאו, מעצבים גרפיים או מפתחי אתרים: יותר ויותר תאגידי ענק וחברות ממשלתיות מאפשרים לעובדים שלהם לחלק את השבוע בין המשרד לביתם ולעבוד מרחוק חלק ניכר מהזמן. המגמה הזו צפויה רק להתרחב בשנים הקרובות ולהביא לשינויים מרחיקי לכת בשוק העבודה המודרני.

דגשים לבחירת פינת עבודה ביתית

המעבר לעבודה מהבית מוביל לשינויים לא רק בתחום העבודה, אלא גם בעיצוב ובריהוט החלל הביתי. יותר ויותר אנשים מבינים שעל מנת להיות פרודוקטיבים, ולהגיע לתפוקה גדולה בעבודה מהבית, יש ליצור סביבת עבודה נוחה ומקצועית.

על מנת להקים פינת עבודה מהבית, ראשית כל יש לדאוג לכסא עבודה נוח המותאם עבור ישיבה ממושכת. איכות הכסא המשרדי הינה קריטית, היות וישיבה ארוכה בכסאות שאינם מתאימים לכך עלולה להוביל לכאבי גב ובעיות אורטופדיות שונות.

ישנם סוגים רבים של כסאות משרדיים מעוצבים, אך הכסא ההולם ביותר למי שמתכנן לעבוד תקופות ארוכות מביתו הוא כסא מחשב, או כסא מנהלים. כך או כך, חשוב לבחור בכסא ארגונומי המאפשר התאמה לגוף ומעניק נוחות ותמיכה גבוהה גם בזמן ישיבה ממושכת.

ההבדלים בין כיסאות מחשב לכסאות מנהלים באים לידי ביטוי, בין היתר, במנגנונים הארגונומיים שלהם: בעוד שרוב כסאות העבודה מאפשרים שינוי בגובה המושב, שינוי זווית משענת הגב, וכוונון גובה ידיות הכסא, הרי שכסאות מנהלים אורטופדיים, או כסאות מחשב ארגונומיים איכותיים, יכללו אפשרויות כיוונון נרחבות אף יותר, כגון: התאמת חוזק נדנוד הכסא, משענת ראש מתכווננת, תמיכה לומברית, ידיות מושב מתכווננות בשלושה מימדים ועוד.

גם עיצוב ומראה פינת העבודה הינו בעל חשיבות רבה במשרד הביתי, במיוחד אם פינת העבודה נמצאת באזור ציבורי כדוגמת הסלון, וצריכה להשתלב בצורה מוצלחת עם סגנון הריהוט הביתי. במקרה כזה רצוי להצטייד מראש בתמונות של איזור העבודה, מזוויות שונות, בבואכם לבחור כסא משרדי באולם התצוגה של החנות.

לסיכום

כסאות המנהלים יכולים להיות בעלי עיצוב מוקפד ויוקרתי יותר, אם כי הבדלים אלו הולכים ומטשטשים לאיטם, וניתן לראות יותר ויותר כסאות מחשב מעוצבים באופן מודרני ושונה מהעיצוב המסורתי. בנוסף קיימים כסאות מחשב רבים בתקציב נוח ובעלי עיצוב ייחודי המתאימים גם למנהלים המודרניים שאינם רוצים כיסא גדול או גבוה מדי, ומחפשים דווקא משהו שישתלב בצניעות בחלל המשרד או הבית.

יהיו אשר יהיו הבחירות שלכם בריהוט פינת העבודה הביתית, קחו בחשבון שתבלו בה שעות רבות ולכן חשוב שהריהוט יהיה מותאם לאופי העבודה, ישתלב היטב בעיצוב הבית וחשוב מכל – יהיה נוח ויעניק לגופכם תמיכה ארגונומית ראויה.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן