אסף

חדר שינה קומפלט או בהרכבה עצמית

חדר שינה קומפלט או בהרכבה עצמית

אדם מבלה שעות רבות בשינה וחשוב שהיא תהייה אפקטיבית ורגועה אז איך ומה כדאי לעשות כדי להשיג את השינה הטובה ביותר? חדר השינה צריך להשרות עליכם את התחושה והרוגע שאתם מצפים לקבל ברגע שהנחתם את הראש על הכרית, רצוי שהעיניים שלכם ירגישו בנוח עם החלל מסביב והוא יעזור להם לשקוע בשינה עמוקה ומתוקה ללא כל מחשבה מציקה.

שיר ערש עיצובי

אם כן איך בוחרים את חדר השינה, כשחושבים על רכישה של חדר שינה מעוצב ישר חושבים על סט של מיטה עם שתי שידות האם זה נכון? האם זה עכשווי? אז אין תשובה חד משמעית. נכון יהיה לקנות מיטה שלה שתי שידות אם אתם חולקים את החדר השינה שלכם עם בן הזוג. אבל צאו מהשבלוניות זה כבר ממש לא עכשווי! לא חייבים שהשידות יהיו תואמות. בעולם המודרני הדגש הוא על האינדיבידואל ועל צרכיו, לכן כל אחד צריך שתהיה לו את השידה המתאימה לו שתתאים באופן כזה או אחר לחלל.

מה הכוונה סט קומפלט?

כשמתכוונים לחדר שינה סט קומפלט, בכל חנות לחדרי שינה תמצאו את הרכיבים הללו: מיטה זוגית, שידות תואמות, ארגז מצעים, ארון, שידת איפור עם מראה וכו’. כל אלה יהיו לרוב מאותו החומר, בעלי אותו גימור ואותם הצבעים. פעם זה היה מאוד מקובל וגם היו מהדקים עם מסמרים את הסט לקירות שמא המיטה תברח. אך היום הכול השתנה, ניתן לרכוש עדיין סט כזה, זה גם מאוד נוח כשהכול מגיע בחבילה אחת. אך עם זאת אין בזה טיפה של מקוריות וייחודיות.

מה זה ריהוט בהרכבה?

סט בהרכבה הכוונה שרוכשים כל רהיט בנפרד. המיטה הזוגית לא חייבת להתאים כלל לשידות או לארון בגדים, מדובר בשעטנז עיצובי. זה אולי נשמע מסורבל מדי אבל זה יכול להראות יפה במיוחד כשנדרשת כאן מחשבה עיצובית ופרקטית בעיקר. ניתן למצוא אלמנט אחד שמאחד את הכול כמו אותו החומר ממנו בנויים כל הרהיטים. חשוב גם לא להעמיס בצבעים ובריהוט שכן מדובר בחדר שינה שמטרתו העיקרית להכין אותנו ליום חדש ורגוע. ריהוט בהרכבה מאפשר גם חידוש מדי כמה שנים של העיצוב ביעילות וללא הוצאות גדולות.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן