אסף

חדר השינה שתמיד חלמתם עליו

חדר השינה שתמיד חלמתם עליו

בעיצוב ביתכם, יש כמה פינות המסמלות את האישי, האינטימי, המשפחתי. בראש כל אלה ניצב חדר השינה שלכם. אליו אתם מגיעים בסוף היום כדי לנוח להתפנק. החדר הזה צריך לבטא את הטעם האישי שלכם בצורה הטובה ביותר, ולתת מענה מיטבי לצרכים שלכם. לא יודעים מאין להתחיל? נתנו לכם כמה דגשים ראשוניים, בעזרתם תוכלו לרהט את חדר חלומותיכם בלי לשכוח אף פרט. המדריך המקוצר שלנו חדר השינה המושלם.

מזרנים

נתחיל בפרט המרכזי ביותר, מזרונים. מזרונים אינם עוד פרט של מה בכך במכלול של מעצב רהיטים ויש להם משמעות גדולה יותר מסתם תכונה עיצובית. מזרונים באיכות גבוהה פירושם שינה איכותית. והרי ידוע לכולנו יודעים שיום פרודוקטיבי ושמח מתחיל בשינה טובה. ההתאמה האישית חשובה כאן במיוחד, כי לכל אדם צורת שינה אחרת שמשפיעה על העדפת המזרון שלו. כדאי לגשת ולנסות בעצמכם מגוון של מזרנים כדי להתוודע אל המבחר ולעשות את הבחירה המושכלת ביותר.

בסיס מיטה

בסיס מיטה הוא התפאורה של המיטה שלכם אם ברצונכם לקבל מיטות מיוחדות כדאי שתשקיעו בבסיס. בהנחה כי המיטה תהיה הרהיט המרכזי בחדר השינה, חשבו כיצד היא מנחה את עיצוב החלל ומה הסגנון בו תרצו לעצב אותה. משתנים רבים באים לידי ביטוי בבחירת בסיס מיטה. גודלה – ביחס לחדר, או בהתאמה למזרונים בגודל לא-סטנדרטי. עיצובה, כאמור וכמובן – האיכות שלה.

אחסון

קיימים פרטים רבים הזקוקים לאחסנה בתוך חדר השינה שלכם. מצעים וכלי מיטה, ביגוד, הנעלה ופריטים משלימים נוספים. פתרונות אחסון יעילים הם כאלה המגיעים בהתאמה אישית ללקוח ולמבנה החדר המיועד, שכן יש רעיונות יצירתיים המיועדים לחללים מסוגים שונים שיש להם בעיות מרחביות שונות. ניתן לבחור בשידת מגירות במידה ויש בעיית גובה. כמו כן, בל נשכח את הארונות – ניתן להתאים ארונות עם דלתות הזזה לחללים צרים במיוחד, וכן הלאה. הסגל המקצועי שלנו מומחה בהתאמה אישית בנושאים אלה, וישמח לפניה בכל שאלה.

ריהוט משלים

כחלק מהשגרה, יש כמה מנהגי טיפוח קטנים שאנחנו עושים על בסיס יום יומי. איפור ושיער, למשל. בתכנון מראש, ניתן להקצות מראש פינה עם ריהוט ייעודי שיהפוך את טקס ההתארגנות הקבוע לחוויה נעימה ויעילה יותר. ריהוט משלים נוסף הוא השידות שליד המיטה וספריות, לאוהבי הקריאה. הכל תלוי בהרגלים שלכם – בשביל זה פיתחנו את ריהוט בהתאמה אישית המקנה עיצוב אישי וייחודי.

תאורה

היא, אמנם, אינה חלק מהריהוט, אבל היא חלק בלתי נפרד מהאבזור הכללי. ניתן לתכנן מראש גופי תאורה שיתנו לכם את האווירה המתאימה לכם. כמו כן, ניתן להתקין תאורה מתעמעמת ייחודית. תוכלו להשיג גופי תאורה אישיים לקריאה במיטה, ולתאורה המתוכננת במיוחד לאזורי ההתארגנות ולהארת המראה.

חברת אסף רהיטי איכות מאחלת לכם הצלחה בעיצוב הבית שלכם. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ממבחר רהיטי מעצבים ומעיצוב מותאם לכם, בחומרים האיכותיים ביותר ומגימורים ללא פשרות.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן