אסף

עיצוב רהיטים בהתאם לגודל החלל

עיצוב רהיטים בהתאם לגודל החלל

ריהוט הוא פריט חיוני לכל חלל שבו אנשים מאוכלסים; חלל הבית, המשרד, האולם וכו’. כשבוחרים ריהוט, חשוב להתאים אותו לגודל של החלל אחרת הוא יכול להראות לא פרופורציונאלי ולאפשר חוסר נוחות בחלל. אז איך עושים זאת?

ריהוט בבית המגורים

כשמתכוונים לרהיטים בבית הכוונה לכל חלל בתוך הבית: ריהוט במטבח, ריהוט בחדרים וריהוט בסלון. אם לא נבחר בקפידה ונשקול כל כניסה של רהיט לחלל הבית שלנו, אנחנו עלולים ליצור חוסר תיאום ואיזון בין מגוון הרהיטים. ולא פחות חשוב מנוחיותם של הרהיטים, הוא המראה האסתטי והמזמין שלהם.

התרשמו מהרהיטים המעוצבים של אסף רהיטי איכות

כיצד בוחרים רהיטים חדשים?

אחרי שהחלטנו איזה רהיטים אנחנו רוצים לרכוש, עלינו לשים לב לכמה פרמטרים. פרמטר ראשון הוא להתאים את הריהוט לחלל, לשטח שלו ולשאר הפריטים שקיימים בחלל, אם אנחנו לדוגמה מעוניינים לרכוש שולחן וכיסאות, כדאי שהחומר ממנו הוא מיוצר יתאים לשאר הריהוט בחלל. מבחינת העיצוב, הגימור והצבעים. לעתים כדאי כן לבחור משהו שיבלוט בחלל וייתן מעין קונטרסט נכון ומרשים. אבל עדיין התוצאה חייבת להראות הרמונית בחלל למרות הניגודיות.

פרופורציות

חשוב שנדע איזה ריהוט אנחנו צריכים מבחינת הגודל ריהוט שהוא גדול מידי לחלל יהווה תחושה של עומס ולא נוכל לנוע בו בחופשיות. לעומת זאת חלל גדול שאליו נכניס ריהוט קטן, או ריהוט דליל יכול להיראות עייף וחיוור. במידה והמגמה היא בעיצוב מינימליסטי אז זו לא הדרך, ובעיצוב שכזה קיים די ריהוט, אך הקווים שלו נקיים, הוא לא עמוס והוא מפוזר נכון בחלל.

איכות ונוחות

כדאי לא לזלזל באיכות, כיון שרהיט הוא מוצר שנשאר להרבה זמן ורצוי שלא נצטרך לחדש קנייה כזו מדי כל שנה. רהיטים טובים ואיכותיים הם מעט יקרים אבל הם נשארים אתנו להרבה שנים ומשרתים אותנו נאמנה. גם למחיר כאמור יש פקטור חשוב, אבל כדאי לזכור שרהיט שהוא נוח ושאפשר להתפנק עליו, השגנו בזאת את המטרה, ולא כדאי להתפשר על רהיט זול שנרצה להחליף אותו מהר. לכן גם איכות וגם יופי הם שני דברים שכדאי לקחת בחשבון, ובעניין המחיר ניתן למצוא היום במגוון העצום, את הרהיט הנכון שיתאים לתקציב שהקצבתם.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן