אסף

בחירת צבע בעיצוב חדר שינה

בחירת צבע בעיצוב חדר שינה

מסתבר שחדר השינה הוא החדר החשוב ביותר בחלל הבית שלכם. לא המטבח, לא הסלון, אלא חדר השינה. הוא החדר שממלא אתכם שעות רבות באנרגיה, בו אתם נרגעים ונכנסים למוד של התחדשות לקראת היום הבא. לכן חשוב שהחדר הזה יהיה מעוצב ברוגע כדי להשרות עליכם את הנעימות והאווירה המתאימה ביותר לשינה מתוקה.
עיצוב חדר השינה צריך להיות מעוצב לפי הטעם האישי שלכם, לכן המיטות, הטקסטיל וכל דקורציה אחרת צריכה להיות נעימה לכם בעניים ונינוחה. כמו כן חשוב שתהייה אנרגיה חיובית ומשוחררת בחדר ולא כבדה ומעמיסה. גם בחירה של צבע לקיר יש משמעות גדולה והוא צריך להיות מותאם לקו העיצובי של חלל חדר השינה.

חלומות מתוקים

במידה והחדר מודרני וחמים או הייתם רוצים להפוך אותו לכזה, צבע סגול או חום הם הצבעים המתאימים לסגנון חדר זה. אם הסגנון בחדר הוא קריר ועטוף יותר ועם מעט אור שנכנס מבחוץ הצבעים שיתאימו הם כחול וירוק בהשראה של יער סבוך ומקום קריר, זה יוצר תחושה נעימה שמזמינה שינה מתכרבלת ועמוקה. בנוסף, בחירת הצבע בעיצוב החדר גם בעלת חשיבות ביצירה אווירה ועיצוב נכון, לכן יש חשיבות בבחירת צבע לקירות החדר שיתאים לעיצוב הכללי.

סגנון מלכותי

אם אתם חולמים שחדר השינה יהפוך לארמון מלכים, שילוב של גוון אדום וזהב יכול לשדרג לו את המראה המלכותי ולהעניק תחושה שעברתם לישון בארמון. חדרי שינה שצבועים בגוונים חמים כמו ורוד וכתום מעצימים את מפלס השינה ומעניקים אווירה של חום ופינוק.

סגנון מרקורי וייחודי

כדי ליצור בחדר עניין ומקוריות ניתן לצבוע את החדר בפסים בגוון כחול וסגול שמשתנים לרוחב. החלוקה של הפסים והשוני ביניהם משרה תחושה של מרחב וסקרנות. החלוקה של הפסים נותנת תחושה של מרחב וסקרנות והחדר הופך לחלל רגוע ומאופק.

סגנון עירוני מודרני

לחדר שינה בסגנון עירוני – מודרני יתאימו גוונים של אפור ומעט צהוב, אלו משרים על החדר אווירה של שלווה והצהוב מכניס אווירה שמחממת את הלב.

סגנון לוהט

צבע אדום בחדר השינה מחייב להיות טיפוס שכל הסגנון חיים שלו הם פראיים ומלאי תשוקה שלא נגמרת. זאת בניגוד לחדר שינה שמשרה קלילות והרבה אווריריות, חדר שינה בסגנון סתווי, הוא צבוע בגוונים בהירים של כחול וסגול בהיר מה שמזכיר את השלכת ויוצר תחושה טבעית ומרגיעה.

דלת פנים שמדגישה את החלל

כיום אנו ערים לעובד כי דלתות פנים בבית מעניקות את האווירה הייחודית לכל חלל בנפרד. דלתות פנים מעניקות אווירה בגלל הצבע הייחודי שלהם שככול שעוברות השנים אנו רואים את השינוי וההתפתחות שלהן לצד בידוד רעשים שמעניק לכל חדר בבית את האקוסטיקה ברמה הגבוהה ביותר.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן