אסף

איך לעצב פינת אוכל קטנה

איך לעצב פינת אוכל קטנה

עיצוב בתים קטנים הם ללא ספק אתגר גדול, ובמיוחד עבור מעצבי פנים ואדריכלים, הרי מצד אחד עליהם להציב בחלל את כל האלמנטים הדרושים והנחוצים לשגרת היום יום ומצד שני עליהם לשמור על מרחב בחלל שזהו אתר לא קל. אולם, על ידי סדר ותכנון מראש לצד שימת לב לפרמטרים מסוימים כגון – בחירה נכונה של ריהוט ושילוב של גוונים המגדילים את החלל, ניתן ליצור פינת אוכל מעוצבת ומרהיבה לדיירי הבית עבור ארוחות שישי או סתם ארוחה משפחתית באמצע השבוע.

על מה חשוב לשים דגש בעת עיצוב פינת אוכל בחלל קטן?

אז אם יש ברשותכם חלל קטן לטובת פינת האוכל, אל דאגה, על ידי בחירה נכונה של ריהוט תוכלו לקבל פינה חמימה ומרווחת, כזאת שתאפשר לכם לשבת בנוחות רבה מבלי לזכור כי מדובר בחלל קטן.

שילוב שולחן נפתח – שולחן אוכל נפתח הוא פתרון נהדר עבור פינת אוכל קטנה ותאפשר לבעלי הבית לפתוח את השולחן כאשר ישנם אורחים נוספים. כיום ניתן למצוא פינות אוכל בגודל של פחות ממטר אחד והן יכולות להיפתח ל – 3 מטרים ואף יותר. פינות האוכל הללו הן יציבות ונראות נהדר כאשר הן סגורות, כך שללא ספק מדובר בפתרון גאוני עבור בתים קטנים.

שילוב שולחן עגול – פינות אוכל עגולות הן נהדרות עבור פינת אוכל קטנה, כיוון שהם לא תוספות די מקום, אין חשש כי דיירי הבית ובמיוחד ילדים קטנים יתקלו בפינות של השולחן ויקבלו מכה. מעבר לכך, פינות אוכל עגולות הן נהדרות עבור ישיבה נינוחה סביב השולחן, כך שכולם יוכלו לראות זה את זה ולשבת בצורה אינטימית ונוחה.

בחירה נכונה של כיסאות – על מנת שהכיסאות לא יתפשו די מקום בחלל, מומלץ לבחור בכיסאות שאינם מגושמים וכאלו שיכולו להיכנס בצורה פרקטית תחת השולחן כדי שהם לא יתפסו מקום. למעשה, משענת הכיסא תהיה דקה יחסית על מנת שתקנה מראה עיצובי מושלם לפינת האוכל. כמו כן, עליכם לוודא כי הכיסאות נוחים ומתאימים לעיצוב הכולל של פינת האוכל.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן