אסף

איך לעצב סלון?

איך לעצב סלון?

הסלון הוא לב ליבה של כל בית ונראה כי אנשים רבים נמצאים בדילמות רבות בעת עיצוב הסלון, אחרי הכל הסלון הוא המקום בו נרגעים מהשגרה הלוחצת לאחר יום עבודה מתיש וגדוש במשימות. הסלון מהווה לוקיישן מרכזי בו מבחינים כבר מהכניסה לבית ולכן עליו להיות ממעוצב בטוב טעם ועל פי מיטב הטרנדים האחרונים. בסלון ישנם לרוב כמה אלמנטים מרכזיים שחוברים יחד לכדי נראות מושלמת, החל מהספות, התאורה, המזנון והשולחן הסלוני, פינת האוכל, הווילון שממסגר את החלל ומעניק לו פרטיות ומגוון אלמנטים עיצוביים נוספים. המטרה בסופו של דבר לבחור בקפידה כל אלמנט ואת הסגנון העיצובי של הסלון כדי ליצור חלל מעניין, מרגיע, מעצב בקפידה וגם כזה שכיף ונעים להיות בו.

אז איך מתחילים?

מתכננים מראש – הכל מחיל מתכנון נכון, כזה שאפשר לכם בסופו של דבר לבנות חלל פונקציונאלי שישרת בצורה נאמנה את דיירי הבית. בעת התכנון תוכלו לבחון את החלל ולראות כיצד יישבו בו הרהיטים ושאר האלמנטים כך שיישאר מרחב בסלון והוא לא יהיה עמוס מידי, כך תוכלו ליהנות ממרחב. חשוב לציין כי גם חללים קטנים ניתן לתכנן בצורה חכמה ולאפשר ליצור מרחב על ידי משחק צבעים או בחירת סלון פינתי.

בוחרים סגנן עיצוב- לאחר התכנון, עליכם לבחור את הסגנון העיצובי שישלוט בחלל כמו למשל – סגנון כפרי שיאופיין במראה של טבע, סגנון קלאסי עם גוונים בהירים ותחרה, סגנון מודרני נקי שיכלול אלמנטים חלקים, סגנון צבעוני עם שילובי צבעים נועזים, סגנון רטרו, וינטאג’ וכך הלאה.

שילוב האלמנטים בחלל – אז לאחר שבחרתם את סגנון העיצוב הרצוי, זה הזמן לשלב אלמנטים בחלל כגון – ספות מעוצבות, כורסאות, תאורה, ווילונות, מזנון, שולחן סלוני, פינת אוכל, שילוב של שידות לנוי ועוד מגוון אלמנטים יחד שיחברו בסינרגיה מושלמת בחלל הסלון. בשלב זה חשוב לבחור כל אלמנט בקפידה, ובעיקר את האלמנטים והריהוט הבולטים בחלל, כיוון שלהם השפעה רבה על נראות החלל.

לסיום, שלבו פרטי נוי – פרטי נוי מעוצבים יכולים להפיח את השממה ולסייע רבות לקבלת מראה סלון מעוצב, ולכן חשוב לשלב תמונות קיר יפות התואמות למראה החלל, עציצים אמתיים או מלאכותיים, מראות, גופי תאורה מעוצבים, כריות נוי וכו’.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן