אסף

איך לבחור מוצרי חשמל שיתכתבו עם עיצוב הסלון?

איך לבחור מוצרי חשמל שיתכתבו עם עיצוב הסלון?

בחירת מכשירי חשמל זו אחת ההחלטות המאתגרות ביותר בעת עיצוב הבית, יש המון אפשרויות, כל כך הרבה מותגים לבחור מהם ושלל פונקציות שיש לקחת בחשבון. למרות שנקודת המוצא היא תמיד תקציבית, אי אפשר שלא להתייחס גם לעיצוב, לאסתטיקה, ליעילות ולתפקוד.

תקציב

כאשר אתם מחפשים מוצרי חשמל התקציב שעומד לרשותכם צריך להיות נקודת הפתיחה שלכם. אם אתם מתכננים לקנות את כל מוצרי החשמל שלכם מאפס, עליכם להגדיר תקציב כללי ולחלק אותו בהתאם לכמות המוצרים. בחרו להשקיע יותר במוצרי חשמל שגלויים לעין ולא בכאלו נסתרים. כך לדוגמה, יותר הגיוני להשקיע בטלוויזיות סוני חדשות ומעוצבות לסלון לעומת השקעה במיקרוגל שגם ככה ברוב המקרים ממוקם בארון נסתר.

צבעים

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הצבעוניות של החלל והסגנון העיצוב שלו. לבית מודרני יתאימו מוצרים מפלדת אל חלד, לעומת בית מסורתי שם יתאימו יותר מוצרי חשמל לבנים. אם עיצבתם את הבית בסגנון וינטג’ ישנם מספיק מכשירי חשמל שמעוצבים בסגנון רטרו שיכולים להתאים. שימוש לב שמכשירי החשמל ישתלבו עם הרהיטים ויעבדו טוב בחלל.

אחידות

כאשר אתם בוחרים מוצרי חשמל ורוצים שהם יתכתבו עם עיצוב הסלון, הקפידו לשמור על אחידות. כלומר גם אם התקציב נמוך או בינוני אל תתפשרו על מוצרים שונים שיחד אינם נראים מלוכדים. בעת בחירת מוצרי חשמל שימו לב גם לארכיטקטורה ולגודל של הבית, המכשירים צריכים להתאים לסגנון העיצוב וקנה המידה צריך להיות מחושב ונכון. בסך הכל זה הגיוני, הרי לא תתקינו טלוויזיות סוני חדשות וקטנות בחללים גדולים.

פונקציות ושימושים

למרות שהעיצוב נמצא במקום גבוה מאוד, אל לכם לשכוח את הפונקציונליות של כל מכשיר חשמלי. על המכשירים החשמליים שאת בוחרים לשרת אתכם מבחינה פונקציונלית ולהתאים לצרכים של המשפחה. כך למשל אם מדובר במשפחה גדולה שאוכל נמצא במרכזה, מקרר גדול יהיה בחירה טובה. אם אתם אוהבים לצפות בסרטים טלוויזיה גדולה עם מערכת סאונד מושקעת בחירה שימושית. חשבו על הצרכים שלכם ועל חיי היום יום שלכם ואז בחרו מכשירים שיהפכו את החיים ליותר קלים, נוחים ויעילים.

טרנדים

גם בעולם מכשירי החשמל לא חסרים טרנדים ומגמות אופנתיות. המון מוצרי חשמל הפכו להיות עם השנים לפריט דקורטיבי לכל עניין ודבר, והם יכולים להתאים לכל חלל מבחינה עיצובית. אין ספק שמכשירי חשמל מעוצבים ללא ספק יראו נפלא בסלון או במטבח, ויהפכו ממש למוקד מרכזי, אך הקפידו לבחור במוצרים על זמניים כך שלא תצטרכו להחליף אותם כשהטרנדים חולפים.

התאמה אישית

כדי שמוצרי החשמל שאתם בוחרים יתכתבו עם עיצוב הסלון שלכם, עליכם להתאים אותם באופן אישי. גם אם אתם קונים מוצרי חשמל קיימים, הקדישו המון מחשבה למיקום נכון של השקעים, כדי למצב את מכשירי החשמל שלכם במקום האידיאלי, כך שישתלבו בחלל בצורה מושלמת מבחינה ויזואלית ויענו לכם על כל הצרכים.

עשוי לעניין אותך: פינות אוכל עגולות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן