אסף

פינת אוכל מעץ או מזכוכית?

פינת אוכל מעץ או מזכוכית?

רבים מתלבטים האם לקנות פינת אוכל מעץ או פינת אוכל מזכוכית. מובן שלשני העיצובים הללו יש חשיבות רבה והשפעה על מראה חלל הסלון, ולכן חשוב לבחור היטב, כאשר העדיפות היא להתאים את העיצוב שישתלב בצורה מיטבית לחלל הסלון ויתאים לשאר האלמנטים. פינת אוכל מעץ שונה בהחלט מפינת אוכל מזכוכית, הן מבחינת המראה והן מבחינת החומר, ולכן כדאי להכיר את היתרונות והחסרונות של השניים טרם הבחירה.

היתרונות של פינת אוכל עץ

חומר העץ הוא הפופולרי ביותר, כיוון שהוא חומר חזק ועמיד ויכול להיות בעל מראה כפרי כאשר גוון העץ מגיע בגוון טבעי, ומצד שני הוא יכולה להיות בעל מראה קלאסי כאשר הוא מחופה עם פורמייקה או מגוון חיפויים אחרים. ישנו הבדל מהותי בין סוגי העץ השונים, אולם כאשר מדובר על פינת אוכל שאמורה להיות יציבה ועמידה למשך שנים רבות, ההמלצה היא לבחור בפינת אוכל העשויה מעץ מלא ואיכותי ולא מתחליפי עץ שונים.

למעשה, על מנת לקבל מראה כפרי מיוחד תוכלו לבחור בפינת אוכל מעץ, ולקבלת מראה קלאסי תוכלו לבחור פינת אוכל מלבידי עץ מחופים בכל צבע רצוי. בבחירת פינת אוכל מעץ תוכלו בקלות לצבוע את השולחן בשיטת עשה זאת בעצמך וכך לרענן לאחר תקופה מסוימת את השולחן והכיסאות.

היתרונות של פינת אוכל מזכוכית

פינת אוכל מזכוכית היא ללא ספק מעניינת ובעלת מראה יוקרתי ממש כפי שחומר הזכוכית מאופיין. לרוב, הבסיס עצמו של השולחן יהיה עשוי מחומר זכוכית עבה ומשובח ורגלי השולחן התומכים יהיו מחומר מתכת חזק בכדי לייצב את השולחן. כיום ניתן למצוא שולחנות אוכל מזכוכית שיכולות להיפתח בקלות רבה ולהאריך את השולחן כאשר אורחים מגיעים ולכן מבחינת יתרונות שולחן זה זהה לשולחן מעץ, אולם המראה הייחודי והיוקרתי שלו לא דומה לשום חומר אחר.

כמו כן, תוכלו לשלב שולחן מעץ עם זכוכית, שזהו פתרון נהדר עבור מי שרוצה גם וגם, כאשר בסיס השולחן והכיסאות יהיו עשויים מעץ ופלטת השולחן תהיה עשוי מזכוכית.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן