אסף

פינות אוכל בהתאמה אישית

פינות אוכל בהתאמה אישית

פינת אוכל היא פינה בעלת חשיבות יתרה בעת עיצוב חלל הסלון, כיוון שלרוב פינות האוכל מוצבות כחלל אחד גדול מלבד הסלון, פינת האוכל והמטבח. לרוב, פינת האוכל בבנייה המודרנית תהיה בין חלל המטבח פתוח לבין הסלון, כך שהיא תשמש כמעין מחיצה וירטואלית לה יש צורך להעניק עיצוב מרשים שיהווה פינה נעימה לסעוד בה ארוחות חגיגיות או סתם לשבת בפינת האוכל ולשתות קפה עם חברים או בני משפחה. פינות אוכל מעוצבות טומנת בחובן בחירה קפדנית של העיצוב, לצד אבזור החלל באלמנטים עיצוביים שיקנו לחלל מראה מרשים, כזה שכיף לשבת בו ולסעוד.

לבחור בצורה נכונה את הריהוט לפינת האוכל

הריהוט בחלל פינת האוכל יכיל שולחן אוכל מרווח, כסאות התואמים לשולחן האוכל ואם נותר מקום ניתן להציב שידה, כוורת, נישות, ויטרינות, מדפים ועוד פרטי ריהוט דקורטיביים שונים להשלמת המראה. שולחן אוכל בהתאמה אישית יוכל להיות נהדר עבור פינות אוכל שאינן סטנדרטיות, בין אם מדובר על חלל קטן במיוחד או חלל גדול שבו יש צורך לשלב שולחן גדול במיוחד. כמו כן, תוכלו לרכוש שולחן נפתח שיאפשר לכם לפתוח אותו בקלות רבה כאשר מגיעים אורחים מרובים. שולחן נפתח יכול להיות עגול, מרובע, משושה או מלבני קלאסי, מה שמאפשר לכם להתאים את השולחן לכל פינה.

שילוב אלמנטים עיצוביים בפינת האוכל

על מנת להשלים את המראה העיצובי ולהקנות שיק לפינת האוכל, תוכלו בקלות רבה לשלב אלמנטים עיצוביים שיוכלו להגדיל את החלל וליצור בו פינה אסתטית ונעימה. האפשרויות הן רבות, אולם עליכם לבחור את האלמנטים המתאימים ביותר כדי ליצור אווירה מדויקת, כמו – שילוב של מראה מעל השולחן להגדלת החלל, שילוב מנורות נופלות מעל השולחן, הדבקת טפט דקורטיבי או מדבקות קיר, הוספת מדפים עם פרטי נוי, מפת שולחן דקורטיבית, אגרטל פרחים מרשים על השולחן או לצידו, שילוב ויטרינה ובה כלי הגשה מפוארים ועוד.

אם כך, נראה כי אפשרויות העיצוב של פינות האוכל הן מגוונות, אך על ידי בחירה נכונה של ריהוט לצד שילוב אלמנטים ופרטי נוי תוכלו לקבל פינה חמימה, כזאת שכיף לשבת בה ולארח חברים ובני משפחה.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן