אסף

עיצוב שולחנות לפינות אוכל

אסף רהיטים

עיצוב שולחנות לפינות אוכל

תהליך עיצוב חלל הסלון הוא מהנה ויכול להפוך למשימה מאתגרת עבור בעלי הבית, בעיקר כאשר מגיעים לחלק של עיצוב פינת האוכל ובחירת השולחן והכיסאות. פינות אוכל מזכוכית? אולי מעץ מלא? שולחן ממתכת? שולחן עגול או מלבני? ריפודים מעור או דמוי עור ואולי פינת אוכל בסגנון סקנדינבי? אלו שאלות המוכרות היטב לכל מי שנמצא בתהליך בחירת עיצוב שולחנות לפינות אוכל, הרי ההיצע הרב הקיים בשוק יכול מעט לבלבל את דיירי הבית ולכן יש צורך להכיר היטב את הסוגים הקיימים בשוק ואת העיצובים והגימורים כדי לבחור את השולחן המתאים ביותר לאופי המשפחה ולטעם האישי של דיירי הבית.

על מה חשוב לשים דגש בעת רכישת שולחן לפינת האוכל?

התאמה לאופי הדיירים – בשלב זה עליכם להתאים את השולחן למספר הנפשות בבית, כך שהשולחן פתוח כולם יישבו בצורה נוחה. כמו כן, במידה והנכם מארחים בתדירות גבוהה בני משפחה וחברים לארוחות חגיגיות, תוכלו לרכוש שולחן נפתח בקלות שיאפשר לכם לארח כמות מרובה יותר של אורחים בצורה נוחה.

בחירת סגנון עיצובי – לכל שולחן אוכל יש אופי וסגנון מיוחד משלו ולכן יש להתאים את השולחן על פי העיצוב השולט בחלל, אם זה בית מעוצב בסגנון כפרי בשילוב מטבח כפרי פרובנס יתאים וודאי שולחן אוכל מעץ מלא בגוון טבעי, או אם מדובר בבית המעוצב בסגנון יוקרתי – קלאסי, יתאים שולחן דקורטיבי מזכוכית בשילוב מתכת וכך הלאה לגבי יתר העיצובים.

המקום הדרוש לפינת האוכל -חשוב להתאים את גודל השולחן על פי המיקום המוקצה לטובת הצבת שולחן האוכל, כך שבני המשפחה יוכלו לשבת בצורה נוחה סביב השולחן, אולם במידה והנכם מארחים בתדירות גבוה יש לקחת בחשבון גם מקום לפתיחת השולחן ואפשרות ישיבה נינוחה של האורחים כאשר השולחן פתוח.

שילוב אלמנטים דקורטיביים על השולחן – יש לא מעט גימורים ודקורציות שיכולים להפוך כל שולחן סטנדרטי למיוחד ומעוצב בקפידה, כמו – רגלי שולחן דקורטיביים ומעניינים, הגימור של פלטת השולחן דוגמאות מיוחדות על השולחן עצמו וכו’. כמו כן, להשלמת המראה תוכלו לשלב מפה יפה על השולחן או כל פריט דקורטיבי אחר שיהפוך את השולחן לשיקי ומעוצב. לצפייה בעיצובים נוספים בקטלוג לחצו

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן