אסף

עיצוב מיטות עם אחסון למצעים

עיצוב מיטות עם אחסון למצעים

בחירת מיטה לחדר שינה היא אחת המשימות המאתגרות עבור דיירי הבית, כיוון שהם מעוניינים לשלב כמה גורמים יחד שיספקו עבורם חווית שינה נינוחה לצד עיצוב נכון המותאם לאופי החלל. בתהליך רכישת מיטה רבים חושבים על האופציה של ארגז מצעים שישמש לטובת אחסון מגוון רב של חפצים כמו – שמיכות חורף או קיץ, בגדים, מצעים, כריות ועוד מגוון סוגי אחרים של דברים. ארגז האחסון הוא ללא ספק נוח, כיוון שהוא יכול לפתור את נושא האחסון שהוא קריטי בבתים רבים ובעיקר בבתים קטנים שאין די מקום להציב ארון מאסיבי לטובת אחסון חפצים שונים. אולם, על ארגז המצעים להיות מעוצב בטוב טעם, כך שהמיטה תראה סולידית ולא מגושמת מידי ולכן כאן מתחיל האתגר הגדול.

להחליף את הארגז למגירות אחסון

ידוע כי המיטה לרוב תופסת את רוב החלל בחדר השינה ולא תמיד נותר מקום לאחסון פרטים שונים בחלל ולכן רכישת עיצוב מיטה עם ארגז מצעים יכולה להיות פתרון נהדר. אולם, לא כולם אוהבים את המיה שנפתחת כלפי מעלה, כיוון שבכל מקרה של הרמת שלד המיטה עם המזרן, כיוון שהמצעים מתבלגנים ומדובר בקושי מסים להרים את שלד המיטה. ולכן הפתרון הנוסף הוא – לבנות מגירות בצדי המיטה בהן ניתן יהיה לאחסן כל דבר שתרצו, כך שארגז המצעים יהיה מחולק לכמה מגירות בהן תוכלו לאחסן מצעים ואפילו נעלים כדי לשמור על סדר בחלל חדר השינה.

מיטה עם ארגז מצעים גם בחדר הילדים

את המיטות עם ארגז המצעים תוכלו לרכוש גם לחדר הילדים, הרי ידוע כי ישנה דרישה גבוה לפתרונות אחסון בחדרי ילדים, הם צוברים משחקים רבים ומיני חפצים שונים, ולכן רכישת מיטה עם ארגז מצעים לחדרי ילדים תוכל לשמש לצורך אחסון משחקים ופריטים שונים. תוכלו למצוא מיטות נוער שהם מיטה וחצי ותחתיה ארגז מצעים, מיטות נפתחות שתחת המיטה הנפתחת ישנו ארגז מצעים, מיטות של ינוק שמתחתן ישנו ארגז מצעים ובעצם לכל סוג מיטב תוכלו להוסיף ארגז מצעים או מגירות אחסון לצורך שמירה על חפצים שונים בדרך הדיסקרטית ביותר.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן