אסף

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

אם פרויקט של עיצוב דירה הוא מאתגר ומיוחד – אין ספק שעיצוב דירות יוקרה הוא מעניין ומאתגר שבעתיים. אין מדובר בתהליך עיצוב רגיל אלא בגישה שונה לתהליך. דירות יוקרה בדרך כלל ממוקמות באזורים מאד מיוחדים של הערים ונוף ייחודי יילקח בחשבון בזמן שיבוצע תהליך העיצוב. בנוסף לכך – דירות יוקרה בדרך כלל בנויות בעזרת חומרי גלם איכותיים וייחודיים מאד שחייבים להיות משולבים באופן מושלם בעיצוב הדירה עצמה והעיצוב הסופי יתקבל כהרמוניה מושלמת בין האלמנטים של בניית הדירה לבין הפריטים והאלמנטים שישלבו בדירה בכל אחד מהחללים שלה.

גם כאן התהליך דומה לתהליך של כל נכס או מבנה, רק שכאן כאמור הפריטים, הרהיטים ורעיונות העיצוב יהיו שונים, שכן הכיוון יהיה יוקרתי, מפואר וייחודי. במקרים רבים של עיצוב דירות יוקרה יוזמנו רהיטים מעוצבים או חפצי נוי הזמנה אישית תוך התאמה אישית מושלמת לדירה שאותה מעצבים. יהיו אלה רהיטים מיובאים בייבוא אישי ממדינות שנחשבות למובילות בעולם העיצוב כלל ועיצוב הפנים בפרט. אפשר יהיה לעשות שימוש בחומרי גלם שבדרך כלל לא מתאימים או לא נגישים למי שמעצב דירת מגורים רגילה – קורות מסוגי עצים מיוחדים, גוונים ייחודיים של צבע לקירות שילוב של אלה עם אלה.

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב פנים וחוץ של דירת יוקרה מתבסס על הטעם האישי של האנשים שגרים בבית בשילוב עם אמצעי  השראה כמו תמונות של דירות יוקרה מרחבי הארץ והעולם. גם מי שמקורב לעולם עיצוב הפנים לא בהכרח יידע בדיוק מה או איך הוא רוצה לעצב בדירת היוקרה שלו וקבלת רעיונות, תוך קבלת המלצות וטיפים בליווי אישי מצד מעצב פנים מנוסה – יביאו לידי כך שבסופו של דבר הדירה תתקבל במצב לא פחות ממושלם. חשוב להתרשם מעבודות דומות שביצע המעצב בדירות יוקרה וזאת על מנת לוודא שהטעם שלו וסגנון העבודה שלו מתאימים ללקוח ואפשר יהיה להיעזר בו בעיצוב דירת היוקרה שעומדת על הפרק.

עיצוב דירות יוקרה פנים וחוץ הגינה והחצר מבוסס בהרבה מהמקרים על חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה – שימוש ברהיטים בעלי פינות עגולות ולא מרובעות, שימוש בצבעים ייחודיים או נדירים, בחירה במידות לא שגרתיות ולא סטנדרטיות של רהיטים או מעברים וכמובן בחירה בפריטי נוי ייחודיים שייתנו את הטון הסופי של הדירה המעוצבת. להלן כמה רעיונות שבדרך כלל ניתן למצוא בדירות יוקרה מעוצבות ומיוחדות:

• מיטה עגולה או בעלת מידות מיוחדות.
• אמבטיה בצורה או מידה לא שגרתית, לעיתים עם ג’קוזי מובנה.
• רצפות מעץ לבית ולחצר בעלות אמירה עיצובית משל עצמן.
• רצפת דק איפאה מעץ לחצר ולגינה.
• אמצעי תאורה שיש בהם גם אמירה עיצובית וגם מתן תאורה בדיוק בעוצמה הנכונה.
• שימוש בסוגים שונים של זכוכית תוך התבססות על אפקט ההשתקפות של כל מה שעומד מולה בזוויות שונות.
• עיצוב בשילוב הנוף שנשקף מהחלונות בכל חדר וחדר, מה שהופך את הנוף לחלק בלתי נפרד מהמראה של החלל המעוצב.
• עיצוב חלל לצד פרקטים יוקרתיים בבית.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן