אסף

משמעות התאמת הסלון לגודל החלל

משמעות התאמת הסלון לגודל החלל

העולם של עיצוב פנים הוא עולם רחב, מגוון ומעניין ויש בו נושאים רבים ללמוד ולהבין. באופן כללי ניתן לומר שהנושא המרכזי הוא התאמה מיטבית ומרבית של חפצים, רהיטים ואביזרים בכל חלל נתון (בית, דירה, חדר מסוים או משרד) כך שגם יתאימו לטעם האישי ולבחירות של מי שקשור לחלל הזה וגם יהיו מסודרים באופן כזה שאפשר יהיה לנצל את החלל כמה שיותר. האתגר הגדול הוא ניצול החלל הנתון כך שלא יישארו מקומות או אזורים לא מנוצלים או שיתבזבז חלק ממנו.

כאשר מדובר בעיצוב סלון מדובר במשימה שיש בה משמעות גדולה יותר. ברוב הבתים או הדירות הסלון מהווה את מרכז הבית, שם נפגשים בני המשפחה לזמן משותף או שמארחים מבקרים וחברים המגיעים מבחוץ. כאשר מגדירים את החלל הנתון לסלון, חשוב מאד לעצב אותו כך שכל כולו יהיה מנוצל ולא תהיינה פינות ללא שימוש. המשמעות של אזורים לא מנוצלים היא מקומות קטנים שעלול להצטבר בהם אבק, שתיראנה כזרות בעיצוב הכולל או שלא תהיינה מתאימות למראה הסופי שאליו שואף בעל הבית.

התאמת הסלון לגודל החלל

למזלם של אלה המעצבים את הבית והסלון – כיום ניתן למצוא סלונים, ספות ומערכות ישיבה בגדלים רבים ובמידות שונות. אמנם קיים סטנדרט של מידות וגדלים אך ניתן בקלות לחרוג ממידות אלה ולהתאים את הספה למידות האורך של הקיר, למידות החלון או הוויטרינה או למקם כורסאות בדיוק היכן שהכי מתאים להן להיות ממוקמות. כאשר כל המידות והפרמטרים נלקחים בחשבון אפשר להיות בטוחים שיתקבל סלון מעוצב, מדויק שאין בו חללים מיותרים ללא שימוש והמראה הכולל ייראה לגמרי מושלם.

מעבר לגודל ולמידות חשוב לקחת בחשבון גם את מספר הנפשות במשפחה, את ההעדפות של בני המשפחה מבחינת סוג הסלון שייבחר (דרגת הקושי או הרכות, סוג הריפוד וכמובן הצבעים) וגובה הספה. כאשר נלקחים בחשבון כל הפרמטרים לבטח אפשר יהיה לבחור את עיצוב הסלון המושלם שגם יתאים לכל בני המשפחה וגם יתאים בדיוק למידות הסלון ולחלל הנתון. כל מי שיגיע לבקר מרחוק יוכל להבחין שמדובר בסלון מעוצב ומחושב.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן