אסף

מיטות בהתאמה אישית

מיטות בהתאמה אישית

כולנו רוצים מיטות נוחות, מפנקות וכאלו שמעוצבות על פי הסגנון האישי שלנו, אלו כמובן מיטות בהזמנה אישית המאפשרות לנו ליהנות מהן בכל יום מחדש. מיטות בהתאמה אישית חייבות להכיל כמה פרמטרים חשובים; גודל המתאים בקפידה לגודל החדר, עיצוב המתאים לאופי דיירי הבית וכמובן מזרן מפנק ובריאותי שיאפשר לכם לישון עליו בצורה נינוחה עד כדי שלא תרצו כלל לקום בבוקר מהמיטה, אבל זה כבר סיפור אחר. בכל בית סטנדרטי יש כמה מיטות, ובעיקר בבתים של משפחה, שאז יש צורך לבחור מיטות לחדר השינה, לחדר הילדים או לתינוקות ואפילו מיטות לחדר האורחים. אז בואו נראה כיצד בוחרים כל אחד מהן ועל מה חשוב לשים דגש.

בחירת מיטות לחדר השינה

חדר השינה הוא חלל בו אנו מבלים שעות רבות, ואף ניתן לומר כי אנו מבלים בו כשליש מחיינו בשינה, ולכן על חדר השינה להיות מזמין, מעוצב ונוח. ראשית, חשוב למדוד את חלל חדר השינה על מנת למנוע צפיפות ושמירה על מרחב, ולכן על חדר השינה להיות בגוגל מתאים, כך תוכלו ליהנות ממרחב ולא לחוש צפיפות. כמו כן, על המיטה להיות מעוצבת בטוב טעם, כזאת שתשדר חמימות ונוחות בלתי מתפשרים וכמובן בחירה של חומרים איכותיים שיאפשרו לכם ליהנות מהמיטה למשך שנים רבות.

בחירת מיטות לחדרי ילדים

חדר ילדים הוא חלל בו הילדים מבלים שעות רבות, ולכן עליו להיות מרווח, אסתטי ומתאים לגילו של הילד. בעת בחירת העיצוב של המיטה, חשוב לזכור כי ילדים גדלים במהירות ולכן בחירה של המיטה צריכה להיות עם הסתכלות לטווח הארוך. אם תרכשו לילד בן 6 מיטה מצועצעת מידי, סביר להניח כי בגיל ההתבגרות יהיה עליכם להחליף אותו לעיצוב קצת יותר סולידי, ולכן יש לקחת בחשבון את פרמטר זה. תוכלו לרכוש מיטה נפתחת לאירוח חברים, מיטת קומתיים עם יש 2 ילדים בחדר וכך הלאה.

בחירת מיטות לחדר אורחים

חדר אורחים מצד אחד חייב להכיל מיטה, ומצד שני גם חלל מאורגן, ולכן רבים בוחרים לרכוש ספות נפתחות לטובת שמירה על מרחב בחדר. ספות אלה יכולות להיות מעוצבות ומתאימות לישיבה וכאשר מגיעים אורחים פשוט לפתוח אותן בקלות.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן