אסף

מיטה זוגית גבוהה או נמוכה?

מיטה זוגית גבוהה או נמוכה?

אחת הדילמות המרכזיות בעת בחירת מיטה זוגית היא – בחירת מיטה נמוכה או גבוהה, הרי לכל אחד מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות ולכל אחד העדפות אחרות. המיטה היא פריט דומיננטי בחלל חדר השינה ובמרבית מהמקרים היא מכסה את כלל החלל כולו ולכן יש בבחירתה משמעות רבה, הן מבחינת עיצוב המיטה והן מבחינת גודלה. בשל העובדה כי המיטה תופסת מקום רב בחלל, רבים מתלבטים כיצד לבצע את הבחירה, כך שמצד אחד המיטה תהיה ממוקמת באזור נינוח שיאפשר מרחב בחלל ומצד שני המיטה חייב להיות בהתאם לקו העיצוב הדומיננטי בחלל החדר כאשר העדיפות היא לבחור בחדר שינה בעל מראה רומנטי ומרגיע.

היתרונות והחסרונות של מיטה זוגית גבוהה

מיטה זוגית גבוהה היא מרשימה, קלאסית ובחירה של רבים. היא מאפשרת לבני הזוג לישון ממש כמו מלכים במקום גבוה וליהנות מכל היתרונות שהיא מציעה. מיטה זוגית גבוהה תאפשר לכם לשלב תחתיה ארגז מצעים או מגירות אחסון, מה שאינו אפשרי במיטה זוגית נמוכה, ולכן זהו עוד פרמטר שיש לקחת בחשבן כאשר אין די פתרונות אחסון בחלל חדר השינה. הארגז אפשר לכם לאחסן בו מגוון רב של חפצים כמו – שמיכות, כריות, בגדי חורף או קיץ, נעלים וכו’. כמ כן, ניתן לשלב מגירות אחסון או קופסאות אחסון אותן ניתן לרכוש בנפרד ולאחסן מתחת למיטה נעלים או מיני חפצים אחרים במידה והמיטה איננה מגיעה עם מגירות או עם ארגז אחסון. עם זאת, לאנשים שאינם גבוהים, מיטה זוגית גבוהה יכולה להיות מאוד לא נוחה בעת העלייה אליה והירידה ממנה, אפילו בדברים הקטנים שנראים לכאורה חסרי חשיבות כמו נעילת נעליים כשקמים מהמיטה.

היתרונות והחסרונות במטה זוגית נמוכה

מיטה נמוכה מאפשרת גישה מהירה והאפשרות להיזרק על המיטה בכל זמן רצוי. היא נמצאת לרוב בגובה שאינו נמוך די, כלומר ישנה הגבהה על ידי בסיס המיטה ומקנה אווירה נינוחה של ספה מפנקת ישירות לחדר השינה שלכם. מצד שני, כשיש מיטה בעלת גובה נמוך בחדר שינה היא נוטה להיות “ארון בגדים” שני כשהמיטה הופכת להיות זמינה יותר לזריקת בגדים ושאר חפצים אחרים. לבני זוג עם ילדים יכול להיות קושי נוסף מאחר ולילדים יש גישה יותר נוחה לעלות למיטה מה מביא לבלאגן די מהר.  כך או כך, כל בני זוג והנוחות שלהם. למידע נוסף לחצו כאן.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן