אסף

התאמת עיצוב פנים לעיצוב החוץ

התאמת עיצוב פנים לעיצוב החוץ

פעמים רבות אנו מתכננים את חללי הפנים בבית תוך התעלמות מחללי חוץ. הגינה הבית או המרפסת אמנם אינם ממוקמים תחת אותו הגג, אך מהווים פעמים רבות הרחבה של הבית. בניית קו אחיד והרמוני של ריהוט בהתאמה אישית פנים וחוץ שביניהם עובר אלמנט אחד כחוט השני יעניקו למתבונן תחושה שעוצב בקפידה ואף הפרט הקטן ביותר לא נשכח. אספנו עבורכם מספר המלצות להתאמה נכונה של עיצוב הפנים לעיצוב החוץ.

מקומות הישיבה והבילוי

בשל נזקי האקלים נעדיף שלא להשתמש בספות וכיסאות המותאמים לסביבת הפנים. ריהוט גן בסגנון דומה לסגנון הריהוט בבית יכול לכלול מקומות ישיבה עם כריות נשלפות בצבעי ספות הבית, שמשיה בצבעים השולטים או שולחן העשוי מחומרים עמידים לנזקי מזג האוויר (הן למזג אוויר סגרירי וגשום והן לימים בהם השמש קופחת בחוזקה) בסגנון עיצובי דומה לשולחנות האוכל והקפה בבית. נכון, לא קל למצוא ריהוט גן בגוונים המדויקים של הבית, אך מספיק שבחרתם צבע דומה או השתמשתם במפה מתאימה וערכות צבעים דומות לבית על מנת להעניק את המראה האחיד.

סגנון עיצוב דומה

בית המעוצב בסגנון כפרי, בו המטבח עשוי מעץ טבעי יזמין עיצוב מתחמי חוץ מחומרים דומים. באותה המידה, אם החללים שלכם מעוצבים בצורה מודרנית, הספות עשויות עור והמטבח משדר יוקרה – נסו שלא לחסוך כאשר אתם רוכשים רהיטי גן. עיצוב פשוט יותר של הבית יאפשר לכם גמישות רבה יותר בחומרים מהם מיוצרים מתחמי הישיבה החיצוניים שלכם. לאחרונה, התחזק טרנד מטבחי החוץ בחצר הביתית. מתחם בישול שלם או אי קטן המיועדים להעצמת חוויית הארוחות שאתם מכינים בשטחי החוץ שלכם. גם באזור זה בבית כדאי להקפיד ולשמור על סגנון עיצובי דומה שישווה הן למטבח הפנימי והן למטבח החיצוני סגנון מקביל.

הפרגולה

אם אתם מרחיבים את שטחי המחייה למרפסת חיצונית או גינה הכוללת שטחי ישיבה קרובים מאד לבית, כדאי לשקול גם התקנת פרגולה בסגנון המתאים לקווי הפנים. לדוגמה, עיצוב פנים סולידי שכולל צבעי חום ולבן יכול לבוא לידי ביטוי גם בתכנון הפרגולה שלכם. עיצוב פנים מודרני בו קיים צבע שולט כמו אדום, כחול, ירוק או סגול יכול לבוא לידי ביטוי גם בייצוג משטחי החוץ באמצעות צביעת הפרגולה. חשוב, כמובן, לשמור על איזון ולא לבחור בצבע זה בכל האלמנטים (הפרגולה, השמשייה, הכיסאות והשולחנות) על מנת להתרחק מעיצוב מצועצע וילדותי מדי.

עיצוב מתחמי חוץ למסעדות או שטחי חוץ מסחריים

רהיטי גן משמשים פעמים רבות על מנת להרחיב את מקומות הישיבה של מסעדות ובתי קפה, לאפשר מקומות ישיבה במרפסת בחברת הייטק או בעיצוב שטחי חוץ מסחריים. חשוב, גם כאן במיוחד, לשמור על קו עיצובי אחיד ואם ניתן על ערכת צבעים המתאימה למיתוג שלכם. אם שטחי הפנים כוללים אספקטים מיוחדים כמו קווים מעוגלים – כדאי לשמור על סגנון זהה גם במתחם החוץ.
לסיכום, תכנון מקומות ישיבה בשטחי החוץ של הבית מאפשרים למקסם את החלל ולהרחיבו גם לאזור הממוקם תחת כיפת השמיים. עשו זאת נכון ושמרו על קו אחיד עם עיצוב החלל הפנימי.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן