אסף

הגיע הזמן להתחדש בחדר שינה

הגיע הזמן להתחדש בחדר שינה

חדר שינה החדר האינטימי ביותר בחלל הבית. החדר בו אנחנו משילים מעלינו את היום ומצפים ליום הבא, מתכוננים לקראת השינה בהתפנקות נעימה עם בן או בת הזוג. העיצוב שלו צריך להיות נוח ומשחרר, ודאי לא עמוס ושיכניס אותנו למוד שינה רגוע ושלו.

עיצוב הריהוט בחדר השינה הוא זה שעושה את כל ההבדל. ריהוט נכון זה ריהוט שמשרת את האנשים שבו ומשרה עליהם אווירה נעימה ועונה על כל הצרכים שלהם. כל אחד מעוניין שחדר השינה שלנו יתאים לעיצוב העכשווי ושיהיה מעוצב בטוב טעם. לכן ניתן לעשות זאת באמצעות ריהוט נכון. אך לא מזמן קניתם את המיטה והמזרון, עדיין, עם מעט רענון ויצירתיות ניתן לעצב את החדר ולתת לו טון עיצובי חדש ומקורי.

חדר שינה לא מחייב

ריהוט בחדר שינה לא צריך להחליף מידי שנה. המיטה והמזרן עליהם אתם ישנים חשוב שיהיו נוחים ואיכותיים ויחזיקו להרבה שנים אבל כל העיצוב שמסביב; (כורסה, שטיח, מנורה, מדפים, ארונית וילונות, מראה ועוד.) כל אלה יכולים להשתנות בהתאם לזמן, בהתאם לצו האפנה ולטעם שלכם ולא מדובר בהוצאה גדולה כל כך. ניתן לעשות זאת באמצעות צבע חדש על הקיר, טקסטיל מרענן, טקסטורות שונות, טפט ואלמנטים עיצוביים שונים.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים חדר שינה?

חשוב מאוד לבחור לחדר השינה את המיטה הטובה מהחומרים הטובים ביותר והמזרן האיכותי כדאי ששני הפריטים הללו יהיו עמידים ואיתנים לזמן ארוך. כמו כן, גם ארון הבגדים יכול להיות פריט קבוע. לעומת זאת כל השאר אלו דברים שמתעדכנים בהתאם למשב הרוח האפנתי. ואותם ניתן לרכוש ולשנות כל תקופה שתחפצו.

חיסכון לטווח הארוך

שיטה זו מאפשרת לכם מדי תקופה לרענן את חדר השינה ולהכניס לו קו עיצובי חדש ומיוחד היא למעשה גם מאוד חסכונית. כיון שאין אתם נזקקים להוצאה של רכישה חדשה של האלמנטים החשובים, אלא שינוי יצירתי שלא דורש הוצאה גדולה ועדיין יכול לשנות את העיצוב והחלל של חדר השינה שלכם לעדכני וחדש.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן