אסף

איך לבחור סגנון עיצוב לרהיטים

איך לבחור סגנון עיצוב לרהיטים

עיצוב הבית הוא משימה מורכבת, יש הרבה דברים שצריך לרכוש, יש הרבה מה לארגן ולתכנן במרחב ומומלץ שהכול יעשה תחת תכנון נכון של החלל. כשמתכננים את החלל צריך לבחור סגנון וקו עיצובי שאתו הולכים ומתאימים לו את הריהוט ואת שאר האלמנטים.
בחירת סגנון היא בחירתם האישית של הדיירים, הם אלו שיהיו נוכחים בדירה וחשוב שהם יאהבו את מה שהם רואים וירגישו נוח במרחב הפרטי שלהם. אך עם זאת ידע והכרה של מבחר הסגנונות בתחום העיצוב יספק טיפים לעיצוב הכללי.

לפרטים על הרהיטים המעוצבים של אסף רהיטי איכות

עיצוב עכשווי

סגנון עכשווי של עיצוב מסתכם בעבודת יד. השיש המעוצב מאבן טבעית הוא דומיננטי מאוד בעיצוב מודרני, אריחי הקרמיקה והפורצלן הם מאוד פופולריים בעיצוב העכשווי וגם אריחים מפלדה, ריצוף מאבן וריצוף פרקט עדיין מאוד נחשבים, כשכול המשטחים אמורים להיות נקיים ומוארים עם אור טבעי מבחוץ. בחירה של הריהוט צריכה להיות בהתאם לעיצוב המודרני, לכן הריהוט יהיה בעל קווים ישרים. הארונות יהיו אטומים ובלי ידיות וגם המשטחים שלהם יהיו חשופים. הצבעים השולטים יהיו ירוק, לבן ועוד, צבעים שמעניקים מרחב, אור וטבע.

עיצוב כפרי

סגנון העיצוב הכפרי מתמקד בעיקר במוצרים טבעיים עם אלמנטים מחוספסים. עץ גס עם חריצים או עץ טבעי על רצפה, בפאנלים בארונות ובדלתות. הריהוט שתואם לסגנון הכפרי יהיה בעל ספות בד רכות ונעימות, הטקסטיל מאוד ישלוט ויורגש בכל פינה, כמו מפות, כריות וטקסטורות כפריות כגון: משבצות, פרחים ועוד.

עיצוב מינימליסטי

אם יש עדיפות לחלל פתוח ונקי מריהוט, כדאי לשקול את הריהוט המינימליסטי. הוא אופציה לדירה קטנה או לחדרים מזעריים. הפונקציונליות היא המטרה בכל העיצוב הזה, לכן יש לנצל את המרחב הקיים ולבחור ריהוט פרקטי לצד דלתות הזזה, ותו לא. במקום להתרכז בספות, בכורסאות, שולחן האוכל והקפה יש להתמקד יותר בחלל, מה צורכיהם של האנשים שדרים בו, מה עיסוקיהם ומה הדבר הנחוץ ביותר שיהיה להם בחלל. העיצוב הזה יכול להכיל אלמנט עיקרי שעושה את כל ההבדל בחלל; כורסה מאוד דומיננטית שמעניקה לחלל משמעות מאוד ברורה, נורה מעוצבת ומיוחדת ולצידה מיטה ומדף וכו’.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן