אסף

איזה גודל מיטה לקנות

איזה גודל מיטה לקנות

זוגות רבים אשר מעצבים או מסדרים מחדש את חדר השינה שלהם נתקלים בהתלבטות איזה גודל של מטה לבחור עבור המיטה הזוגית שלהם. בשנים האחרונות ניתן לבחור מתוך כמה גדלים ואין רק מידה סטנדרטית אחת. בנוסף, ניתן אפילו בחנויות מסוימות להזמין מיטה במידות מיוחדות הן על מנת לאפשר ללקוחות לעצב את החדר כרצונם ואם על מנת להתמודד עם נתון גופני מאתגר כזה או אחר של מי מבני הזוג (כמו למשל גובה חריג).

על השאלה איזה גודל מיטה לקנות צריך לענות תוך כדי התחשבות בכמה וכמה פרמטרים אחרים הקשורים בחדר. האחד הוא גודל החדר, במידה וגודל החדר מאפשר הנחת מיטה גדולה, כדאי לבחור במידה גדולה יותר מהסטנדרט וכך ליהנות ממיטה מרווחת ומפנקת במיוחד. בחדרים קטנים או צרים יותר אין ברירה אלא לבחור במידה הממוצעת של 1.4*1.9 מטר. ברוב המקרים מידות אלה מספיקות עבור בני אדם בעלי נתונים פיזיים ממוצעים. בנוסף אנשים רבים מעידים שאין מדובר במיטה קטנה ולכן אין צורך לחשוב עליה כעל התפשרות.

לקטלוג המלא של מיטות מעוצבות!

מה יש לקחת בחשבון בבחירת גודל המיטה

זוגות שיש להם ילדים קטנים יכולים לקחת בחשבון את האפשרות שהילדים, או מי מהם יגיע למיטת ההורים ויישן עמם. על מנת שלא יהיה צפוף מדי כדאי שהמיטה תהיה רחבה דיה על מנת להכיל את כולם בנוחות ולא בצפיפות. כאשר מעצבים חדר שינה בדרך כלל בוחרים בשתי שידות לילה שתהיינה ממוקמות בצידי המיטה וכאשר בודקים את מידות החדר חשוב לקחת בחשבון גם את המידות של השידות ושל המיטה ביחד.

חשוב לבדוק היכן יהיה הכי נוח ונכון למקם את המיטה. בדרך כלל ישנן כמה אפשרויות כאלה וכאשר בוחרים קיר אחד במקום האחר ייתכן ולצידו יהיה אפשרי למקם מיטה גדולה יותר מזו שחשבו עליה מלכתחילה. זו הסיבה שלא כדאי להחליט מראש על סידור החדר אלא להשאיר את האפשרויות פתוחות ואז קל יותר ללמוד אודות רעיונות שטרם חשוב עליהם. גודל המיטה ישפיע על שנת הלילה של בני הזוג, על גודל המצעים שיהיה עליהם לקנות וכמובן על הנוחות שבמיטה.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן