אסף

אז איזה מיטה מתכווננת לקנות? כל מה שרציתם לדעת

אז איזה מיטה מתכווננת לקנות? כל מה שרציתם לדעת

חדר השינה הוא החלק החשוב ביותר של הבית. המבצר שבו אתם מתרווחים להנאתכם לאחר יום עבודה מפרך. הפינה הפרטית, החמימה והמוגנת ביותר שלכם. ואין דבר אינטימי ואישי יותר עבור כל אחת ואחד מאתנו, ובפרט עבור זוגות, מאשר המיטה עצמה. מסיבה זו בחירת המיטה היא אחת המשימות המשמעותיות והמאתגרות ביותר העומדות בפנינו כשאנו עוברים למקום חדש ומבקשים לעצב את חדר השינה באופן המתאים לנו. מיטות תעשייתיות אולי עונות על הצורך הזה ברמה הבסיסית ביותר, אך נעדר מהן המגע האנושי המותאם במיוחד עבורכם. היכן ניתן בכל זאת למצוא מיטה מעוצבת שחוויית השינה בה תהיה הנינוחה, המרעננת והמתגמלת ביותר?

מיטה מתכווננת – מותאמת במיוחד עבורך

בין אם אתם מחפשים ראש מיטה ברמת גן, גב למיטה בכפר סבא או מיטה בראשון לציון, השיקול המרכזי שצריך להנחות אתכם הוא – איזו מיטה תהיה שלכם במלוא מובן המילה. מיטה מתכווננת היא אפשרות מצוינת עבורכם, כל עוד לא תתפשרו על האיכות שלה. מיטה מתכווננת שראוי לבחור בה צריכה להיות מעוצבת באופן אמנותי ואורתופדי כאחד, לכלול מערכת קפיצים מתקדמת ולהתכוונן חשמלית באופן נוח שיאפשר לכם להרפות ולתפוס תנומה באופן המרגיע, הנינוח והמספק ביותר. בסופו של יום, המיטה שאתם ישנים בה חייבת לשקף אתכם.

שני עשורים של איכות, מקצועיות ואמינות

כשאתם באים לקנות מיטה, דלגו מראש על הרשתות המסחריות המתאפיינות בייצור תעשייתי גס ובלתי אישי, ופנו לבית ייצור ועיצוב רהיטים בהתאמה אישית שידאג שהמוצר יענה במדויק על צרכיכם הייחודיים. אסף רהיטי איכות הוקמה לפני כעשרים שנה במטרה לספק ללקוחותיה רהיטים בהזמנה אישית המתוכננים ומיוצרים תוך שימוש בשיטות נגרות מסורתיות המאריכות לאין שיעור את חיי הרהיט, על ידי אנשי המקצוע המנוסים, המוכשרים והמיומנים ביותר. אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים שיאפשרו לכם לקבל את חדר השינה המעוצב והיוקרתי שתמיד חלמתם עליו. תהליך הייצור המוקפד והאיכותי, המבחר, הזמינות והמחירים האטרקטיביים הופכים אותנו למובילים בתחומנו, ולחברה שאלפי לקוחות חובבי עיצוב פנים, אומנות ואדריכלות, ביניהם אדריכלים ומעצבים נחשבים, מצאו בה בית. בקטלוג שלנו תוכלו למצוא ריהוט קלאסי ומודרני בשלל עיצובים המשתלבים זה בזה בהרמוניה מושלמת.

חדרי השינה המעוצבים שלנו מיוצרים תוך שימוש בחומרים המשובחים ביותר, באופן המבטיח חדר שינה באיכות גבוהה ובגימור מושלם. שנים רבות של ניסיון לימדו אותנו שבחדר שינה הדבר החשוב ביותר הוא הנוחות, תחושת הביתיות והיכולת להתרגע באין מפריע אחרי עוד יום במשרד. כאשר נוחות משתלבת עם עיצוב מלוטש ויפהפה, ייצור העומד בסטנדרטים הקפדניים ביותר של איכות ואמירה ייחודית שמבטאת את החוויה שאתם שואפים אליה בחדר השינה שלכם – חדר השינה הופך ליצירת אמנות של ממש. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן