אסף

פינות אוכל עגולות

אסף רהיטי איכות מעצבת עבורכם פינת אוכל עגולה מזכוכית בעיצוב בהתאמה אישית לפי טעמכם. ניתן לעצב פינת אוכל עגולה לבנה, פינת אוכל עגולה כפרית לצד פינת אוכל נפתחות המתאימה לאירוח מספר רב של אורחים. פינות אוכל עגולות של “אסף רהיטים” מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ברמת גימור גבוהה, כדי להבטיח פינת אוכל עגולה באיכות הגבוהה ביותר ועמידות לשנים רבות. תוכלו לבחור מהמבחר הקיים שלנו או לעצב על טעמכם האישי. פינת אוכל עגולה מעץ או פינת אוכל עגולה מזכוכית וגם פינות אוכל עגולות כפריות ובמגוון סגנונות – כפרי חדשני או יוקרתי. צפו בקטלוג שלנו והתרשמו.

לקטלוג פינות אוכל המלא לחץ כאן! 

פינת אוכל עגולה מזכוכית נפתחת יכולה לאכלס כמות כפולה של אנשים. לכן במידה ומארחים ניתן לפתוח אותן, וביום יום כשאתם רק בחיק המשפחה הקרובה, להשאירן סגורות. יתרון בולט בפינות אוכל עגולות הוא שהן לא מכילות פינות קצוות חדים וגם המראה שלהם הוא חדשני ומודרני במיוחד.

יש מבחר שלם של סגנונות שיכולים להתאים לעיצוב פינות אוכל עגולות כמו: פינת אוכל עגולה כפרית, פינת אוכל עגולה מזכוכית או מעץ, פינת אוכל עגולה לבנה ועוד. ניתן לעשות שילובים רבים בחומרי הגלם כמו לדוגמה: עץ וזכוכית או שילוב של עץ וברזל. פינות אוכל הן כשלעצמן בעלות מראה אומנותי שיכול לקבל מגוון של עיצובים מעניינים.

יש רהיטים שהם זמניים ויש רהיטים שהם נצחיים. מה שמבדיל בין כל אלא הם חומרי הגלם המשובחים מהם עשויים הרהיטים, כמו פינת אוכל עגולה מעץ מלא,  עץ מלא הוא חומר עמיד לשנים ארוכות.  גם שיטת העבודה וההקפדה על כל תהליך הייצור של השולחן והכיסאות. למעשה יש משהו בעיצוב עגול שיוצר ממד אומנותי גם בגלל הבחירה של העץ, הטכניקה והגימורים של פינות האוכל, כל זה הופך אותן לאלמנט עיצובי המשדרג כל חלל.

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן