אסף

פינות אוכל מעץ מלא

אם אתם מתלבטים ומתקשים לקבל החלטה על פינות אוכל עגולות מעץ מלא או איזו פינת אוכל מסוג אחר הכי נכונה עבורכם – אתם מוזמנים אלינו, אל אסף רהיטי איכות כדי לקבל המלצות וסיוע בנוגע לבחירת פינת האוכל המתאימה לכם. תוכלו לבחור מתוך קטלוג או להזמין פינת אוכל בהתאמה אישית והכל בחיוך, שירות אדיב ושימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר הקיימים כיום בשוק.

פינות אוכל העשויות מעץ מלא נחשבות לנפוצות ומבוקשות מאד. העץ המלא הוא חומר גלם מקובל מאד בענף הרהיטים בשל התכונות הטובות והחיוביות שלו – עמידות רבה, חוזק, דחיית נוזלים, כתמים ומזיקים ומראה טבעי ונעים אשר יש בו כדי להשרות אווירה חמימה, כפרית ונעימה בכל פינת אוכל ובכל דירה ובית. המראה הכפרי הוא זה שבדרך כלל שובה את הלב של הלקוחות המעצבים מחדש את פינת האוכל שלהם והם לא יכולים שלא להתאהב ולהחליט לבחור מתוך פינות אוכל מעץ מלא.
אין ספק שמדובר בבחירה לא פחות ממעולה. כאשר אנשים קונים פינת אוכל חדשה הם מצפים שהיא תחזיק מעמד כמה שיותר זמן, אפילו שנים רבות מספור מבלי שיהיה צורך לחדש אותה או להחליף. לכן הם משקיעים בקנייה של פינת אוכל העשויה ממיטב חומרי הגלם ואין ספק בכך שפינת אוכל העשויה מעץ מלא עונה בהחלט על הגדרה זו. בנוסף לכך, פינות אוכל מעץ מלא משדרות מראה שלא נמאס ממנו וכאשר בוחרים בצבע או דגם שמתאים גם לעיצוב של הרהיטים הסמוכים אין ספק שפינת האוכל תשתלב בבית באופן מושלם.

עץ מלא – חומר מבוקש במיוחד

כיום ישנם חומרי גלם רבים אשר מהם ניתן לייצר את כל סוגי הרהיטים – וביניהם פינות אוכל עגולות מעץ מלא וגם פינות אוכל מעץ מלא. יחד עם זאת, העץ המלא הוא עדיין חומר הגלם המבוקש והמועדף ביותר כאמור בשל התכונות המעולות שלו ובשל התכונות שהוא מעניק לפינת האוכל או לכל רהיט שמייצרים ממנו. פינות אוכל העשויות מעץ מלא הן רק חלק מהרהיטים המיוצרים מעץ מלא ומי שבוחר בפינות אוכל אלה – עושה בחכמה רבה.

לקטלוג פינות אוכל מעוצבות לחץ כאן

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן