אסף

פינות אוכל מודרניות

אסף רהיטי איכות מזמינים אתכם להתרשם ממגוון פינות אוכל מודרניות ולבחור פינות אוכל מודרניות המתאימות לכם בדיוק. אנו מציעים גם עיצוב בהתאמה אישית, מקפידים על איכות גבוהה של חומרי גלם וגימור על מנת שהמוצר המוגמר יהיה באיכות לא פחות ממעולה והלקוח יעשה בו שימוש במשך שנים רבות.

יותר ויותר אנשים כיום מעדיפים לרכוש פינות אוכל מודרניות ומעדיפים פחות את העיצוב המסורתי שהיה נפוץ ומקובל על לפני כמה שנים. ההבדל נעוץ בעיקר בחומרי הגלם שבהם עושים שימוש על מנת לייצר את פינת האוכל וכמובן מתן מענה לטרנדים או אופנות כאלה ואחרים מהתחום של עיצוב הפנים ועיצוב הרהיטים. היתרון של פינת אוכל מודרנית כיום קשור בעיקר בנושא העיצוב של החדרים הסמוכים – סלון, מטבח או פינת עבודה ואנשים מעדיפים את פינת האוכל המודרנית על מנת שתשתלב עם עיצוב מודרני בחדר סמוך.

תחום נוסף הקשור אל התחום של פינות אוכל מודרניות הוא פינות אוכל בעיצוב אישי. אין מדובר כאן על בחירה של דגם זה או אחר מתוך קטלוג או עלון פרסומי אלא על הגשמה הלכה למעשה של פינת האוכל שאותה רוצה הלקוח, עליה הוא חולם ועל איך שהוא מדמיין שהיא תיראה. בדרך זו של עיצוב אישי והזמנה אישית הלקוח יכול להפליג בדמיון, להזמין בדיוק את איך שהוא רוצה ולא חייב להסתפק בפינות אוכל סטנדרטיות שעשויות להימצא גם אצל אנשים אחרים. פינת אוכל כזאת תהיה ייחודית רק לו.

חומרי הגלם של פינות אוכל מודרניות

איך מחליטים שפינת אוכל נחשבת למודרנית? בעיקר על סמך השימוש בחומרי הגלם שבאמצעותם יוצרה פינת האוכל. יש שימוש רב בחומרי גלם הנחשבים לפחות נפוצים בתחום של עיצוב רהיטים כמו סוגים שונים של מתכות או ברזל ופחות שימוש בקורות עץ מסיביות המעניקות לפינת האוכל מראה כפרי ומסורתי יותר. בנוסף, פינות אוכל מודרניות מאופיינות בפריטי ריהוט קלילים יותר – קורות דקות וצרות, פלטת שולחן קלה יותר ובאופן כללי ניתן לומר שהרהיטים נראים קלילים וייחודיים ולא כבדים או מסיביים מאד.

לקטלוג פינות אוכל המלא לחץ כאן!

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

×
דילוג לתוכן