אסף

איך לעצב ראש מיטה

איך לעצב ראש מיטה

ראש מיטה הוא אחד האלמנטים המשפיעים על נראות חדר השינה ולכן עליו להיות מעוצב בטוב טעם ומזמין. רוב המיטות המעוצבות מגיעות בשלד די זהה; רגליים, קורות לצדי המיטה ומה ששונה הוא ראש המיטה המגיע במגוון רב של מיטות עיצובים מדליקים שיהפכו כל מיטה משמימה למיטה מעוצבת ויוקרתית. את ראש המיטה לרוב ניתן לבחור כחלק אינטגרלי מרכישת חדר השינה, או לעצב אותו בצורה נפרדת אצל נגר מיומן שהוא אמן עץ. חשוב לציין כי ראש מיטה נותן תחושה בטוחה יותר בעת השינה, וכאשר אנו חשים מוגנים ובטוחים מן הסתם שאנו נחווה שינה טובה יותר, ולכן בעת רכישת חדר שינה חשוב לייחס חשיבות לראש המיטה.

מגן ראש פסיכולוגי

מעבר לעובדה כי ראש המיטה מפריד בין הקיר לראש ובכך מבודד את הקור בימי החורף, ניתן לומר כי ראש המיטה הוא אף מגן ראש פסיכולוגי. הוא למעשה ממלא את החלל בין הקיר לבין המיטה שלנו ונותן תחושה של בטחון. כמו כן, הוא יכול לשמש כמעין תמיכה לגב אם ברצוננו לשבת על המיטה ולצפות בטלוויזיה, ולכן בחירת ראש המיטה חייבת להיעשות בצורה נכונה וכזאת שתאפשר לכם מצד אחד להשיג נוחות בלתי מתפשרת ומצד שני מראה עיצובי מיוחד בחלל.

סוגי ראש מיטה

מרופד – ניתן למצוא ראשי מיטה עם ריפודים שונים שיאפשרו תמיכה לגב כאשר אנו יושבים, בין אם מדובר על ריפוד בד, ריפוד מעור אמתי או מדמוי עור. הריפוד חייב להיות בעל מרקם נוח, לא עבה מידי ולא דק מידי וכמובן כזה שישתלב בצורה נהדרת עם עיצוב המיטה. כמו כן, תוכלו למצוא ריפודים עם דקורציות שונות וצבעים מדליקים כמו – כפתורים עם כיווצים, ניטים, הדפסים מיוחדים ועוד.

פרזולים – תוכלו למצוא ראשי מיטה על פרזולים מיוחדים בהשראות שונות, החל מסגנונות עתיקים עם מתכות בגוונים שונים, בסגנון וינטאג’, בסגנונות סולידיים, שילוב של עץ ומתכות עם דקורציות שונות ואפילו שילוב של זכוכית דקורטיבית עם העץ לקבלת מראה יוקרתי.

מדפים להנחת חפצים – ישנם ראשי מיטה המגיעים כמעין מדפים המיועדים להנחת חפצים שונים ופריטי נוי כמו – ספרים, מנורת לילה ועוד מגוון פריטים מעוצבים המקנים שיק לחלל.

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

RELAX. ENJOY.

הירשמו למועדון
הלקוחות שלנו

וקבלו הטבות סודיות ובלעדיות לחברי המועדון

דילוג לתוכן